Szeretné honlapja Google-helyezését javítani? Jó lenne az első Google-oldalra kerülni, hogy több látogató, ügyfél, vásárló, megrendelő keresse fel? - Írjon: »levélküldés«, vagy üzenjen: »üzenetküldés« - SEGÍTEK!

seo-honlap-optimalizacio

>A keresőoptimalizálás alapfogalmai

Blogom honlapoptimalizálás és weboldal optimalizálás és weblap optimalizálás kulcsszavakra keresve egyaránt a Google találati lista 1-3. helyén szerepel. Szeretne Ön is hasonló eredményt elérni a honlapjával? > Vegye fel velem a kapcsolatot Google optimalizálás és linképítés ügyében! < katt

Honlapok Google-pozíciójának javítása, első 10-be, első helyre kerülés. A keresőoptimalizálás komplex tevékenység, szaktudást, kreativitást, türelmet és sok időt igényel attól, aki felelősen végzi.

Google Plus

Szakértői honlap-optimalizálás, SEO


Weboldalak előbbre juttatása
a Google-listákon =


keresőbarát honlap
+ kreatív linképítés


Érdekli? >KERESSEN<

Weboldal-Seo, Google kereső honlap optimalizálás lépésről lépésre
weboldal optimalizáció, Linképítés - link building marketing - SEO

Mit jelent a honlap-optimalizálás - keresőoptimalizálás?

A honlap optimalizálás célja tágabb értelemben az, hogy egy adott web-oldal minél jobb helyezést érjen el az internetes találatok listájában. Szűkebb értelemben a tevékenység a honlaptartalom keresőbarát kialakítására vonatkozik

Bővebben:

A honlapoptimalizálás, feltéve ha a keresőoptimalizálás (= Search Engine Optimization, SEO) szinonimájaként használjuk azt célt szolgája, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el az organikus találatok közt a honlap tulajdonosa/üzemeltetője vagy szponzora, hirdetője által fontosnak tartott keresőkifejezésekkel. Általában organikus (vagy normál) találatoknak azokat a keresők által kilistázott linkeket nevezzük, amelyek megjelenését nem pénzfizetéssel befolyásolták, csupán a keresőmotorok belső logikája alapján kerültek a találati oldal (SERP) adott helyére. Így tehát például a Google-listák fizetett linkjei, hirdetései nem tartoznak ide.
Pontosabb jelentés: ha a honlap optimalizálás fogalmát szűkebb értelemben használjuk, akkor csupán az on-site tevékenységet értjük alatta, azaz azt, hogy a honlap tartalmi és formai jegyeit optimalizáljuk, tesszük keresőbaráttá, illetve igyekszünk elérni, hogy az előre meghatározott kulcsszavakra nézve a tartalma releváns legyen. A relevancia fogalma eléggé összetett, arra nézve pedig hogy éppen a Nagy Nyomkereső mit és miért ítél relevánsnak, leginkább csak tapasztalataiból következtethet a SEO-szakember.
Amennyiben a szakszót a fenti szűkebb értelemben használtuk, akkor meg kell említeni, hogy a keresőoptimizálás másik, off-site fázisa a linképítés, melynek során a website számára megfelelő linkprofilt építünk fel.

Részletes leírás: miért fontos a honlapoptimalizálás és mi a lényege, alapfogalmak, meghatározások:

SEO-oldalak, linképítő Arvisura optimalizálás

Friss topikok

Aktuális linképítési témák

Laptop-szerviz: Budapest legnagyobb számítástechnikai alkatrész-webáruháza mögött korszerű szerviz szolgáltatás áll. Hardvereszközök javítása, szerelése, billentyűzetek, akku töltők széles választéka; helyben vásárlás esetén laptop kijelző csere ingyen

Pszichoterápiás kezelés: neurotikus, pánikbeteg, depressziós betegek kezelése Budapesten a kognitív pszichológia jegyében. Viselkedésterápiai gyakorlatok a pánikroham fellépésének helyszínén, fóbiás tünetek kezelése, leküzdése.

Műanyag nyílászárók: az energiatakarékosság ma már alapkövetelmény, ezért lakásában cserélje le a régi ajtókat, ablakokat. A hőszigetelő műanyag ablak árak ma már megfizethetők, rendelje meg egyenesen a gyártótól bónusz betörés utáni zárcsere garanciával. Ha az épület falán nincs megfelelő ablaknyílás, akkor speciális gyémánt szerszámokkal fal betonvágás elvégzése szükséges.

Munkámhoz SEO-emblémát is készítettem:

Mi a honlapoptimalizálás?

A honlap optimalizálás tágabb jelentésben olyan internetes tevékenység, amely azt célozza, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el a nem-fizetett Google találatok közt a honlap tulajdonosa vagy üzemeltetője, netán szponzora, hirdetője által fontosnak tartott egy vagy több adott keresőkifejezéssel. Ebben az értelmezésben a szinonimája a honlapoptimalizálás a SEO-nak (keresőoptimalizálásnak).

A SEO-tevékenység két részból áll:

  • a belső SEO-val a kiválasztott weboldalt tesszük minél alkalmasabbá arra, hogy a megadott keresésekre jó helyezést érhessen el (voltaképp ez lenne a szűkebb értelemben vett honlapoptimalizálás)
  • a külső SEO során külső erőforrásokat (nevezetesen más honlapokat) igénybe véve érünk el (építünk fel) az oldal számára minél hatékonyabb támogatottságot (lényegét tekintve ez a linképítés). A webtámogatás nagyban függ a céloldalra mutató linkek hatékonyságától. E kérdés részletes elemzése és a linkerő megbecsülését  célzó számítások itt találhatók: Bejövő linkek hatékonysága

A honlapoptimalizás szűkebb értelemben a kiválasztott webegységen végzett olyan munka, amelynek eredményeképpen keresőbarát weboldal jön létre. Ez az optimalizációs folyamat lényegében 20-25 keresőszempont érvényesítését jelenti, azaz a SEO-szakember úgy alakítja a honlap felépítését, szövegtartalmát, grafikus objektumait és láthatatlan kódrendszerét, hogy a weboldal megfeleljen a Google-kereső elvárásainak. 2013 őszétől a weboldalak minőségi és valamely témát érintően releváns tartalma elsődleges jelentőségű lett - weblap optimalizálással és linképítéssel csak olyan honlapok juttathatók kedvező Google-pozícióba, amelyek egyedi, minőségi, értékes és információgazdag webtartalommal rendelkeznek.

Google optimalizálás - társblog

  • Teraszbeépítés – télikertgyártás Télikertépítés – zöldmarketing A címekben szereplő kulcsszavak írásmódjából adódik az első SEO-probléma: egybeírás – különírás. A Google felhasználók a nyelvtanilag helytelennek minősülő alakot részesítik előnyben, sokkal többen keresnek a terasz beépítés alakra, mint a szóösszetételre, ugyanígy a (tovább)
  • SEO: Asus laptop töltő, Dell akku Az ASUS TÖLTŐ weboldal optimalizálása – SEO Egy új keresőoptimalizáló program indításakor előfordulhat, hogy hamarább vannak meg a kulcsszavak, mint a honlap. Egy számítógépes alkatrészeket is forgalmazó szervizes cég úgy tapasztalja, hogy jól fogy az Asus laptop töltő és a Dell akkumulátor, ezért, hogy tovább (tovább)
  • Egyedi tartalom – unique content. Honlap-SEO Az egyedi tartalom jelentősége a keresőoptimalizálásban Jobb Google-helyezésre az a honlap számíthat, amely egy bizonyos eredeti tartalmat elsőként közölt – az átvevők, újraközlők általában hátrább sorolódnak. De nem mindig. Mikor nem? A keresőoptimalizálás gyakorlatában minduntalan felmerül az átvett, másolt – (tovább)
  • Első oldal: Google helyezés Ma már valószínűleg nem szükséges minden honlap-tulajdonosnak külön elmondani, mi a jelentősége annak, ha weblapja a Google első oldalán szerepel. Az üzleti szférában működők, gyártók, forgalmazók, szolgáltatók,  ezzel nyilván tisztában vannak, de talán tudják a más területeken érdekeltek is, hogy nem elegendő a (tovább)

A blog témája, kulcsszavai

Google KERESŐOPTIMALIZÁLÁS - HONLAPOPTIMALIZÁLÁS - KERESŐMARKETING - SEO - Honlap optimalizálás jó áron, kedvező áron, nem olcsón! - Weboldal, weblap előre - előbbre - juttatása, hozása a Google-listán, helyezés javítás, Google első oldal, első 10-be kerülés a keresőtalálatok, Google-találatok között. Honlapoptimalizálás, online keresőmarketing, internetes keresés, online marketing, keresőprogram, algoritmus, PageRank, keresőoptimalizálás, keresőmotor optimalizálás, SEO, bdk, Balla D. Károly, Ungparty, Kárpátalja, Ungvár  - Honlap optimalizalas, google kereső-optimalizálás, honlapok optimalizálása, google-optimalizálás, találatoptimalizálás, web-optimalizálás, optimalizáció, weboldal optimalizálás, honlapkészítés, keresőbarát weboldal készítése, kulcsszó relevancia, kulcsszavak, keresőszavak, keresőkifejezések, link, linkek, hivatkozások, linképítés 2014, linkbuilding, meta tag, description, keywords, title, releváns tartalom, szemantikus internet, net, netmarketing, onlinemarketing, világháló, informatika, digitális univerzum. Honlap-optimalizálás

Weboldal Seo-optimalizálás

Előre a Google találatok között. Hatékony link építés, kreatív honlap optimalizálás, Google keresőoptimalizálás, SEO - bdk. Más kulcsszavak: levél címzés, boríték címzés, levél címzése, csupakabra, címzés, levélcímzés, googleoptimalizálás, honlapoptimalizalas, level cimzes, seo optimalizálás, levél cimzés, weboptimalizálás, google keresőoptimalizálás, boríték címzése, keresőeszközök optimizálása, helyes levélcímzés, level cimzese, levelek címzése, levélcímzés helyesen, sofőrszolgálat, keresőoptimizálás, weblap optimalizálás, borítékcímzés

Google első helyre kerülés

A blog a Google keresés első hely megcélzásával tesz közzé SEO-témájú cikkeket, amelyek keywords-contetn-je többek között ezeket a kulcskifejezéseket is tartalmazhatja: google seo, postai levél címzése, levél boríték címzés, british petrol budapest honlap, weblap kereső optimalizálás, google kereső optimalizálás, google találati lista helyezés, ipari kémény, google weblap, honlap seo, levélboríték, boriték cimzése, levélboríték címzése, boriték címzés, hogyan kell levelet címezni, hogyan kell borítékot címezni, hivatalos boríték címzés, autoberles liszt ferenc repuloter, kéménybélelés, blogger.com keresés, helyes levél címzés, sofőrszolgálat budapest, levél címezés, google toolbar firefox, hogyan címezzünk levelet, google honlap, helyes postai címzés, seo könyv, levelcimzes, magyar címzés, releváns jelentése, keresőmarketing árak, seo pdf, bérautó budapesten, levél boríték, sofőr szolgálat, postai boríték címzése, boríték megírása, google eszköztár telepítése, export-import kiadások optimizálása, hogy kell levelet címezni, google előre kerülés, boritek cimzese, hogy kell borítékot címezni, google első hely, google pingvin, seo szakember, kereső optimalizálás,seo jelentése,autókölcsönzés, google eszköztár firefox

Egy SEÓs kolléga írja rólam

Bognár László keresőmarketing és SEO-szakember írja rólam egy blogajánlójában:

Mindig megmosolygom a szabályok felmondóit, akik gyatra kreativitással mormolják a Google szabálykönyvét, amely alapján szerintük Balla D. Károly, közkedvelt nick nevén bdk, nem lehet szakember a SEO-ban, mert író, tehát az ő webegységei nem lehetnek a honlap optimalizálásban élen járók. (Ellenben ők, az óriási kritikusok, ojjé, mekkora szakemberek).

Csakhogy az a gond, hogy Balla D. Károly blogjai arra a kulcsszóra állnak élre, amire csak akarja a szerzőjük, mert kritikusaival szemben ő kreatív, okosan szerkeszt és szépen ír. És ezt a Google igenis értékeli. És erről kár vitatkoznunk, mert a Google évtizede viseli magán Balla D. kézjegyét, miközben kritikusainak egy része már nincsen is a neten, nevét, ha volt, belepte a mosópor - vagy hogyan is írta meg ezt a fogalmak közötti kapcsolatot egy hírneves szerző.

Szóval a honlap optimalizálás kifejezésre első ez a blog, és az sem jelent gondot, ha "csupán" az első tábla valamelyik másik helyére vándorol.

Mindenesetre ha nem magam vacakolnék honlapjaim keresőoptimalizálásával, íróra bíznám, de nem akármilyenre, hanem név szerint Balla D. Károly honlap optimalizáló íróra! - honlap optimalizalas blog

Honlapoptimalizálás

2012.02.23. 17:08 honlapgoogleoptimalizálás
honlapoptimalizalas.jpgHonlapoptimalizálás Google kereséshez - seo, keresőmarketing - organikus találatok

Meghatározás: mi a honlap optimalizálás?

A definíciót általában a tevékenység célja alapján szokták megadni, de létezhetnek más megközelítések is:

A honlapoptimalizálás vagy általánosabban: a keresőoptimalizálás - SEO célja az, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el a normál találatok közt a weboldal tulajdonosa vagy üzemeltetője, netán szponzora, hirdetője által fontosnak tartott egy vagy több előre megadott keresőkifejezésre (kulcsszóra) nézve.

Általában normál (vagy szakszerűbb szóval: organikus) találatoknak azokat a keresők által kilistázott weblap-találatokat nevezzük, amelyeket pénzügyi eszközökkel nem befolyásoltak, csupán a keresőmotorok algoritmusa, belső logikája alapján kerültek a találati lista adott helyére. Azaz nem a hirdetés megjelöléssel szereplő keresőtalálatokról van szó.

Meghatározhatjuk az optimalizációs folyamatot az alkalmazott eszközök alapján is:

Azt a folyamatot nevezzük honlapoptimalizálásnak, amelynek során egyfelől az adott oldal tartalmának és struktúrájának keresőbaráttá tételével, másfelől az adott honlapra hivatkozó linkhálózat kiépítésével  érjük el a keresőszavas találati helyezések javulását.

Mivel a tevékenység kifejezetten a keresőtalálatok optimalizálására irányul, ezért szokás általánosabb kifejezéssel keresőoptimalizálásnak is nevezni. E blogban ritkán teszünk különbséget a két fogalom között, ugyanakkor a pontos szakmai megközelítés a két kifejezést gyakran más-más munkafolyamatra alkalmazza, honlapoptimalizáláson csupán a webtartalom optimalizációját értik, míg a tágabb jelentésű keresőoptimalizálásba a linkprofil felépítésével elérhető Google helyezés javítás is beletartozik.

Fogalmazhatunk úgy is, hogy:

a honlap optimalizálás a látogatottság növelésének az eszköze, amely a keresőtartalmak és a találati pozíciók javítása révén ér el eredményt.

A honlap- vagy kereső-optimalizálás két fő iránya

  • a belső (idegen szóval on-site vagy intenzív)
  • és a külső (off-site vagx extenzív)

SEO-munka: az előbbi keretében magát az adott honlaptartalmat tesszük mind formai, mind értelmi szempontból minél alkalmasabbá arra, hogy adott keresésekre jó helyezést érhessen el (voltaképp éppen ez lenne a szűkebb értelemben vett honlapoptimalizálás), az utóbbi során pedig külső erőforrásokat (nevezetesen más weblapokat) igénybe véve érünk el (építünk fel) az oldal számára minél hatékonyabb támogatottságot - ezt gyakran linképítésnek nevezzük, hiszen hivatkozói hálózat létrehozásáról van szó.

A webtartalom optimalizációja

Az első (intenzív) munkafázisban az optimalizálás alá vont webegység tartalmát, látható és láthatatlan elemeit, belső szerkezetét alakítjuk a keresési kritériumoknak megfelelően. Kb. kétszáz ismert optimizálási szempont létezik, de a SEO-mesterek ritkán vesznek tekintetben 20-25-nél többet, a más céllal készült weboldalakon a gyakorlatban általában lehetetlen 10-15 Google-elvárásnál többnek egyszerre eleget tenni, így legtöbbször kompromisszumot kell költi, megtalálva az optimumot a weblap jellegének megtartása és a legfőbb SEO-kritériumok érvényesítése között. A megfeleltetés speciális része a kulcsszavas relevancia biztosítása: az általános keresőszempontokon túl azt is el kell érni, hogy az előre kiválasztott kulcsszavakra nézve a keresőrendszer a weboldalt releváns, adekvát tartalmúnak értékelje.

Hivatkozói linprofil építés

A külső webkörnyezetre kiterjesztett - extenzív - seo-munka során más webhelyeket igénybe véve, leginkább az ezeken elhelyezett hivatkozások révén érünk el a már honlapoptimalizált weboldal számára minél hatékonyabb támogatottságot. Ennek a külső Seo-munkának a során régebben néhány kulcsszóra esett a hangsúly, a kulcsszavas linkek mindegyike közvetlenül mutatott a célzott webegységre, a link szoros kapcsolatba vonta a külső és a fogadó webhelyet, miáltal erős hálózat, láncolat jött létre, amely lényegében meg is határozta egy weblap pozícióját a találati rangsorban. A 2012-ben és 2013-ban élesített új Google algoritmusok azonban nem támogatják ezt a módszert, ezért az új módszereket kidolgozó és alkalmazó honlapoptimalizáló szakemberek gyakorlatában előtérbe került a kreatív honlapoptimalizálás és organikus linképítés módszere, amely nem von maga után büntetést, azaz az új technikákkal optimalizált honlapokat nem fenyegeti a hátrasorolódás veszélye - ezt a módszert voltaképp egy speciális tartalommarketing eljárási technikának tekinthetjük.

Google első helyre kerülés optimalizálással

Komplex módszerekkel elérhető, hogy egy adott weboldal a top 10 találatok közé kerüljön az eredményoldalon (SERP), ennek üzleti szempontból nagy a jelentősége. Ennél is jelentősebb marketing siker, ha egy website a kulcsszavas rangsor első helyére kerül, erre a találati linkre esik a kattintások 80 %-a.

google-elso.jpg

Tágabb értelemben véve a honlapok optimalizálása a keresőmarketing tevékenységek közé tartozik, még tágabban pedig az online marketing tárgykörébe sorolható.

Szólj hozzá!

Címkék: google keresőmarketing seo honlap optimalizálás meghatározás

A bejegyzés trackback címe:

http://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr194187166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.