2012. feb 27.

Régi UngBereg oldalak optimalizálása

publikálta: honlap-seo
Régi UngBereg oldalak optimalizálása

A HHRF szerverén több rendszerem is működik, őszintén szólva eléggé nehézkes a frissítésük, mert mindegyikbe külön jelszóval kell belépni. Nemcsak azt hibáztam el, hogy cirka tíz éve ennyire szétdaraboltam, más-más helyen építettem ki a régi UngParty alrendszereit, hanem azt is, hogy a nemrégiben elkezdett reaktiválások és újratelepítések során valamennyi főkönyvtáramat megtartottam és újra használni kezdtem. Így ma SEO-szempontból sok fontos oldalam van szétszórva a /ungbereg, /ungparty, /netpansip, /up szerverhelyeken. A legtöbb erős oldal a legrégebbi, 2001 óta működő helyen van. Felsorolom úket Page-Rank értékük sorrendjében. !-lel az újonnan elhelyezetteket jelöltem:

4-esek:

3-asok

:

2-esek:

A régi oldalakat most kicsit felújítottam, hogy keresőmarketing célokra használhatók legyenek. A korábbi keretes szerkezetet, ha meg is tartottam néhol (Pánsíp), egységes oldalba építettem be, hogy lássa a szent Google.

Szólj hozzá

google pagerank archívum honlap optimalizálás

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr84217034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.