Szeretné honlapja Google-helyezését javítani? Jó lenne az első Google-oldalra kerülni, hogy több látogató, ügyfél, vásárló, megrendelő keresse fel? - Írjon: »levélküldés«, vagy üzenjen: »üzenetküldés« - SEGÍTEK!

seo-honlap-optimalizacio

>A keresőoptimalizálás alapfogalmai

Blogom honlapoptimalizálás és weboldal optimalizálás és weblap optimalizálás kulcsszavakra keresve egyaránt a Google találati lista 1-3. helyén szerepel. Szeretne Ön is hasonló eredményt elérni a honlapjával? > Vegye fel velem a kapcsolatot Google optimalizálás és linképítés ügyében! < katt

Honlapok Google-pozíciójának javítása, első 10-be, első helyre kerülés. A keresőoptimalizálás komplex tevékenység, szaktudást, kreativitást, türelmet és sok időt igényel attól, aki felelősen végzi.

Google Plus

Szakértői honlap-optimalizálás, SEO


Weboldalak előbbre juttatása
a Google-listákon =


keresőbarát honlap
+ kreatív linképítés


Érdekli? >KERESSEN<

Weboldal-Seo, Google kereső honlap optimalizálás lépésről lépésre
weboldal optimalizáció, Linképítés - link building marketing - SEO

Mit jelent a honlap-optimalizálás - keresőoptimalizálás?

A honlap optimalizálás célja tágabb értelemben az, hogy egy adott web-oldal minél jobb helyezést érjen el az internetes találatok listájában. Szűkebb értelemben a tevékenység a honlaptartalom keresőbarát kialakítására vonatkozik

Bővebben:

A honlapoptimalizálás, feltéve ha a keresőoptimalizálás (= Search Engine Optimization, SEO) szinonimájaként használjuk azt célt szolgája, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el az organikus találatok közt a honlap tulajdonosa/üzemeltetője vagy szponzora, hirdetője által fontosnak tartott keresőkifejezésekkel. Általában organikus (vagy normál) találatoknak azokat a keresők által kilistázott linkeket nevezzük, amelyek megjelenését nem pénzfizetéssel befolyásolták, csupán a keresőmotorok belső logikája alapján kerültek a találati oldal (SERP) adott helyére. Így tehát például a Google-listák fizetett linkjei, hirdetései nem tartoznak ide.
Pontosabb jelentés: ha a honlap optimalizálás fogalmát szűkebb értelemben használjuk, akkor csupán az on-site tevékenységet értjük alatta, azaz azt, hogy a honlap tartalmi és formai jegyeit optimalizáljuk, tesszük keresőbaráttá, illetve igyekszünk elérni, hogy az előre meghatározott kulcsszavakra nézve a tartalma releváns legyen. A relevancia fogalma eléggé összetett, arra nézve pedig hogy éppen a Nagy Nyomkereső mit és miért ítél relevánsnak, leginkább csak tapasztalataiból következtethet a SEO-szakember.
Amennyiben a szakszót a fenti szűkebb értelemben használtuk, akkor meg kell említeni, hogy a keresőoptimizálás másik, off-site fázisa a linképítés, melynek során a website számára megfelelő linkprofilt építünk fel.

Részletes leírás: miért fontos a honlapoptimalizálás és mi a lényege, alapfogalmak, meghatározások:

SEO-oldalak, linképítő Arvisura optimalizálás

Friss topikok

Aktuális linképítési témák

Laptop-szerviz: Budapest legnagyobb számítástechnikai alkatrész-webáruháza mögött korszerű szerviz szolgáltatás áll. Hardvereszközök javítása, szerelése, billentyűzetek, akku töltők széles választéka; helyben vásárlás esetén laptop kijelző csere ingyen

Pszichoterápiás kezelés: neurotikus, pánikbeteg, depressziós betegek kezelése Budapesten a kognitív pszichológia jegyében. Viselkedésterápiai gyakorlatok a pánikroham fellépésének helyszínén, fóbiás tünetek kezelése, leküzdése.

Műanyag nyílászárók: az energiatakarékosság ma már alapkövetelmény, ezért lakásában cserélje le a régi ajtókat, ablakokat. A hőszigetelő műanyag ablak árak ma már megfizethetők, rendelje meg egyenesen a gyártótól bónusz betörés utáni zárcsere garanciával. Ha az épület falán nincs megfelelő ablaknyílás, akkor speciális gyémánt szerszámokkal fal betonvágás elvégzése szükséges.

Munkámhoz SEO-emblémát is készítettem:

Mi a honlapoptimalizálás?

A honlap optimalizálás tágabb jelentésben olyan internetes tevékenység, amely azt célozza, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el a nem-fizetett Google találatok közt a honlap tulajdonosa vagy üzemeltetője, netán szponzora, hirdetője által fontosnak tartott egy vagy több adott keresőkifejezéssel. Ebben az értelmezésben a szinonimája a honlapoptimalizálás a SEO-nak (keresőoptimalizálásnak).

A SEO-tevékenység két részból áll:

  • a belső SEO-val a kiválasztott weboldalt tesszük minél alkalmasabbá arra, hogy a megadott keresésekre jó helyezést érhessen el (voltaképp ez lenne a szűkebb értelemben vett honlapoptimalizálás)
  • a külső SEO során külső erőforrásokat (nevezetesen más honlapokat) igénybe véve érünk el (építünk fel) az oldal számára minél hatékonyabb támogatottságot (lényegét tekintve ez a linképítés). A webtámogatás nagyban függ a céloldalra mutató linkek hatékonyságától. E kérdés részletes elemzése és a linkerő megbecsülését  célzó számítások itt találhatók: Bejövő linkek hatékonysága

A honlapoptimalizás szűkebb értelemben a kiválasztott webegységen végzett olyan munka, amelynek eredményeképpen keresőbarát weboldal jön létre. Ez az optimalizációs folyamat lényegében 20-25 keresőszempont érvényesítését jelenti, azaz a SEO-szakember úgy alakítja a honlap felépítését, szövegtartalmát, grafikus objektumait és láthatatlan kódrendszerét, hogy a weboldal megfeleljen a Google-kereső elvárásainak. 2013 őszétől a weboldalak minőségi és valamely témát érintően releváns tartalma elsődleges jelentőségű lett - weblap optimalizálással és linképítéssel csak olyan honlapok juttathatók kedvező Google-pozícióba, amelyek egyedi, minőségi, értékes és információgazdag webtartalommal rendelkeznek.

Google optimalizálás - társblog

  • Első oldal: Google helyezés Ma már valószínűleg nem szükséges minden honlap-tulajdonosnak külön elmondani, mi a jelentősége annak, ha weblapja a Google első oldalán szerepel. Az üzleti szférában működők, gyártók, forgalmazók, szolgáltatók,  ezzel nyilván tisztában vannak, de talán tudják a más területeken érdekeltek is, hogy nem elegendő a (tovább)
  • A honlaptartalom optimalizálása Szöveges és egyéb honlaptartalom: mit optimalizáljunk? Lehetőleg mindent! De először is tisztázni kellene, hogy mi az a honlaptartalom. Nyilván: minden, ami a honlapon található. No de mi az, ami található? Nem árt tudni: nem csupán az, amit a felhasználó lát, észlel – annál sokkal több. Természetesen a legfontosabb (tovább)
  • Google Pingvin 4.0 algoritmus frissítés Csaknem két évet vártunk a Google büntető keresőalgoritmusának a frissítésére. Jó lenne hozzátenni: de nem hiába. Ezt a kijelentést azonban egyelőre nem igazolják az első tapasztalatok, a webmesterek, SEO-szakemberek, honlaptulajdonosok inkább különböző természetű csalódásaikról számolnak be. A Google Penguin Algorithm (tovább)
  • A honlapelemek szerves egysége Ha egy honlaptulajdonos szert tesz bizonyos ismeretekre a SEO területén, könnyen túlzásokba eshet akkor, amikor azon teljességében megmutatkozik számára a kulcsszavak egymástól eltérő szerepeltetésének gazdag lehetősége. Az optimalizációs folyamat átcsaphat kulcsszóhalmozásba, eltolódhatnak a szöveg ésszerű arányai, (tovább)

A blog témája, kulcsszavai

Google KERESŐOPTIMALIZÁLÁS - HONLAPOPTIMALIZÁLÁS - KERESŐMARKETING - SEO - Honlap optimalizálás jó áron, kedvező áron, nem olcsón! - Weboldal, weblap előre - előbbre - juttatása, hozása a Google-listán, helyezés javítás, Google első oldal, első 10-be kerülés a keresőtalálatok, Google-találatok között. Honlapoptimalizálás, online keresőmarketing, internetes keresés, online marketing, keresőprogram, algoritmus, PageRank, keresőoptimalizálás, keresőmotor optimalizálás, SEO, bdk, Balla D. Károly, Ungparty, Kárpátalja, Ungvár  - Honlap optimalizalas, google kereső-optimalizálás, honlapok optimalizálása, google-optimalizálás, találatoptimalizálás, web-optimalizálás, optimalizáció, weboldal optimalizálás, honlapkészítés, keresőbarát weboldal készítése, kulcsszó relevancia, kulcsszavak, keresőszavak, keresőkifejezések, link, linkek, hivatkozások, linképítés 2014, linkbuilding, meta tag, description, keywords, title, releváns tartalom, szemantikus internet, net, netmarketing, onlinemarketing, világháló, informatika, digitális univerzum. Honlap-optimalizálás

Weboldal Seo-optimalizálás

Előre a Google találatok között. Hatékony link építés, kreatív honlap optimalizálás, Google keresőoptimalizálás, SEO - bdk. Más kulcsszavak: levél címzés, boríték címzés, levél címzése, csupakabra, címzés, levélcímzés, googleoptimalizálás, honlapoptimalizalas, level cimzes, seo optimalizálás, levél cimzés, weboptimalizálás, google keresőoptimalizálás, boríték címzése, keresőeszközök optimizálása, helyes levélcímzés, level cimzese, levelek címzése, levélcímzés helyesen, sofőrszolgálat, keresőoptimizálás, weblap optimalizálás, borítékcímzés

Google első helyre kerülés

A blog a Google keresés első hely megcélzásával tesz közzé SEO-témájú cikkeket, amelyek keywords-contetn-je többek között ezeket a kulcskifejezéseket is tartalmazhatja: google seo, postai levél címzése, levél boríték címzés, british petrol budapest honlap, weblap kereső optimalizálás, google kereső optimalizálás, google találati lista helyezés, ipari kémény, google weblap, honlap seo, levélboríték, boriték cimzése, levélboríték címzése, boriték címzés, hogyan kell levelet címezni, hogyan kell borítékot címezni, hivatalos boríték címzés, autoberles liszt ferenc repuloter, kéménybélelés, blogger.com keresés, helyes levél címzés, sofőrszolgálat budapest, levél címezés, google toolbar firefox, hogyan címezzünk levelet, google honlap, helyes postai címzés, seo könyv, levelcimzes, magyar címzés, releváns jelentése, keresőmarketing árak, seo pdf, bérautó budapesten, levél boríték, sofőr szolgálat, postai boríték címzése, boríték megírása, google eszköztár telepítése, export-import kiadások optimizálása, hogy kell levelet címezni, google előre kerülés, boritek cimzese, hogy kell borítékot címezni, google első hely, google pingvin, seo szakember, kereső optimalizálás,seo jelentése,autókölcsönzés, google eszköztár firefox

Egy SEÓs kolléga írja rólam

Bognár László keresőmarketing és SEO-szakember írja rólam egy blogajánlójában:

Mindig megmosolygom a szabályok felmondóit, akik gyatra kreativitással mormolják a Google szabálykönyvét, amely alapján szerintük Balla D. Károly, közkedvelt nick nevén bdk, nem lehet szakember a SEO-ban, mert író, tehát az ő webegységei nem lehetnek a honlap optimalizálásban élen járók. (Ellenben ők, az óriási kritikusok, ojjé, mekkora szakemberek).

Csakhogy az a gond, hogy Balla D. Károly blogjai arra a kulcsszóra állnak élre, amire csak akarja a szerzőjük, mert kritikusaival szemben ő kreatív, okosan szerkeszt és szépen ír. És ezt a Google igenis értékeli. És erről kár vitatkoznunk, mert a Google évtizede viseli magán Balla D. kézjegyét, miközben kritikusainak egy része már nincsen is a neten, nevét, ha volt, belepte a mosópor - vagy hogyan is írta meg ezt a fogalmak közötti kapcsolatot egy hírneves szerző.

Szóval a honlap optimalizálás kifejezésre első ez a blog, és az sem jelent gondot, ha "csupán" az első tábla valamelyik másik helyére vándorol.

Mindenesetre ha nem magam vacakolnék honlapjaim keresőoptimalizálásával, íróra bíznám, de nem akármilyenre, hanem név szerint Balla D. Károly honlap optimalizáló íróra! - honlap optimalizalas blog

Virtuális megelőzés - Egyéni stratégia és kreatív honlapoptimalizálás - 3.

2012.08.11. 16:29 honlapkeresőoptimalizálás

A virtuális megelőzöttség

A virtuális megelőzöttség fogalma a saját kreációm, én használtam először - és nagyjából máig egyedüliként. A fogalom megalkotásánál fontosabb, hogy a kifejezés mögött egy speciális SEO-eljárás áll, egy olyan stratégiai trükk, amelyet tudtommal kifejezett honlapoptimalizálási céllal más szakemberek nem alkalmaznak. Nem is csoda: egyáltalán nem tartozik a biztos és "kifezetődő" módszerek közé, nagy kudarcokra lenne ítélve az, aki erre alapozná a keresőoptimalizálás alá vett honlap sikerét. Ám mint kisegítő módszer, mint "egyszer majd ez is bejön"-lehetőség, mégis részét képezheti annak a szokványostól eltérő webmunkának, amelyre én bazírozom SEO-tevékenységemet. 

A kérdéses módszert jóval hamarább "találtam fel", semmint hogy néven neveztem volna. A virtuális megelőzöttség fogalmát először korábban indított olyan webakcióimra kezdtem alkalmaztam, amelyek során egy-egy még be nem következett esemény világhálós interpretációját készítettem elő és alkottam meg. Ezen akcióim során weboldalak és rájuk mutató linkek révén igyekeztem olyan kisebb rendszereket létrehozni, amelyek egyfelől alkalmasak lettek arra, hogy a várható esemény iránt előzetesen érdeklődők internetes kereséseik során oldalaimra rábukkanjanak, másfelől a gondos előkészítés azt valószínűsítette, hogy az esemény bekövetkezésekor várható tömeges keresések az aktuális tényközlő hírek mellett az adott oldalak lehívásait is ugrásszerűen megnövelik.

A pusztán keresőmarketing-jellegű aspektus mellett az akciókhoz társadalmi-közéleti, esetleg tudományos vonatkozásokat is hozzárendeltem, így általában valamely kívánatos, általam nem csupán valószínűnek gondolt, hanem el is várt esemény képezte a megelőzöttség tárgyát. Ilyen például az Ukrajnát felvették az EU-ba! utópiája vagy az Ember a Marson!-projektet. Utóbbiról még szó esik alább. Olykor elkészítem azoknak az eseményeknek a weboldalát is, amelyeket éppenséggel nem feltétlenül gondolok kívánatosnak, ám a bekövetkezésük valószínűsége valamiért csiklandozza a fantáziámat. Ilyen ez az oldal: Kossuth díjat kapott Vári Fábián László.

Legsikeresebb akciómban a 2010-ben hatalomra jutott magyar miniszterelnök távozását előlegeztem meg a Lemondott Orbán Viktor nevű oldal indításával 2011 novemberében. A kormányfő teljesítményével elégedetlenek részéről jelentkező, akkor felfokozottnak mondható várakozás, úgy tűnik, internetes keresésekben is megnyilvánult, s így a megfelelő link-környezettel előkészített oldalra 2012 első heteiben napi 100-as nagyságrendben estek az egyéni találatok. Az érdeklődés azóta alább hagyott, de a honlap változatlanul keresett és látogatott, ennek is köszönhetően egy amatőr-oldaltól igen jelentősnek számító PageRank értéket szerzett (4-es fokozat) - így a róla küldött linkek erősek, így remekül használhatóm SEO-munkáimhoz. Ha a miniszterelnök nem mond le, az oldal már akkor is jól szerepelt, ha pedig esetleg lemondana, látogatottsága valószínűleg magasba szökkenne, hiszen a címével azonos keresőkérdéssel a Google-lista első helyén áll.

Sokkal rövidebb felfutás lett a Schmitt Pál köztársasági elnök lemondását megelőlegező oldalam osztályrésze. Mire igazán bejáratódhatott volna, a virtuálisan előrevetett esemény már be is következett. Akkor persze hirtelen megugrott a keresések száma - de rövidesen alább is hagyott. Ma már alig-alig keresnek rá Schmitt Pál lemondására - de a honlap így is értékes tagja rendszeremnek az időközben megszerzett 3-as PR-értékkel.

És akkor vissza a Marsra. Bár ember Marsra szállásáról ezúttal nem volt szó, a Curiosity nevű Mars-járó laboratórium sikeres talajt érése ugrásszerűen megemelte oldalam látogatottságát. Nem véletlenül: a honlap jól szerepel a Marsra szállás keresőkérdésre is, így az ember nélküli űrsiker is sok kattintást hozott. És mivel minden internetes keresés-találás picikével javítja az oldal értékét, így számomra ez a NASA siker azt is jelenti, hogy eredményesebb lehet például éppen aktuális honlap-optimalizálásom.

Egy kreatív játék így válhat a legsajátosabb egyéni SEO-stratégiává.

Rövid meghatározás:

A virtuális megelőzöttség egy még be nem következett esemény világhálós előkészítése abból a célból, hogy az előzetes várakozás és feltételezett bekövetkezés okán az akcióban részt vevő weboldalak jelentős keresettségre tegyenek szert, s ez hozzájáruljon értékük és link-küldő erejük növekedéséhez.

Az események virtuális megelőzése mindenképpen a teljesen egyéni, szokatlan, a bevett szakmai rutintól gyökeresen eltérő  SEO-eljárások közé tartozik. Munkámnak egy igen kis hányadát teszi ki, mégis szerves részét képezi, így indokolt volt, hogy az egyéni stratégiák és kreatív honlap optimalizáló módszerek között bemutassam.

Szólj hozzá!

Címkék: stratégia kreativitás honlap optimalizálás

A bejegyzés trackback címe:

http://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr304707141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu