Szeretné honlapja Google-helyezését javítani? Jó lenne az első Google-oldalra kerülni, hogy több látogató, ügyfél, vásárló, megrendelő keresse fel? - Írjon: »levélküldés«, vagy üzenjen: »üzenetküldés« - SEGÍTEK!

seo-honlap-optimalizacio

>A keresőoptimalizálás alapfogalmai

Blogom honlapoptimalizálás és weboldal optimalizálás és weblap optimalizálás kulcsszavakra keresve egyaránt a Google találati lista 1-3. helyén szerepel. Szeretne Ön is hasonló eredményt elérni a honlapjával? > Vegye fel velem a kapcsolatot Google optimalizálás és linképítés ügyében! < katt

Honlapok Google-pozíciójának javítása, első 10-be, első helyre kerülés. A keresőoptimalizálás komplex tevékenység, szaktudást, kreativitást, türelmet és sok időt igényel attól, aki felelősen végzi.

Google Plus

Szakértői honlap-optimalizálás, SEO


Weboldalak előbbre juttatása
a Google-listákon =


keresőbarát honlap
+ kreatív linképítés


Érdekli? >KERESSEN<

Weboldal-Seo, Google kereső honlap optimalizálás lépésről lépésre
weboldal optimalizáció, Linképítés - link building marketing - SEO

Mit jelent a honlap-optimalizálás - keresőoptimalizálás?

A honlap optimalizálás célja tágabb értelemben az, hogy egy adott web-oldal minél jobb helyezést érjen el az internetes találatok listájában. Szűkebb értelemben a tevékenység a honlaptartalom keresőbarát kialakítására vonatkozik

Bővebben:

A honlapoptimalizálás, feltéve ha a keresőoptimalizálás (= Search Engine Optimization, SEO) szinonimájaként használjuk azt célt szolgája, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el az organikus találatok közt a honlap tulajdonosa/üzemeltetője vagy szponzora, hirdetője által fontosnak tartott keresőkifejezésekkel. Általában organikus (vagy normál) találatoknak azokat a keresők által kilistázott linkeket nevezzük, amelyek megjelenését nem pénzfizetéssel befolyásolták, csupán a keresőmotorok belső logikája alapján kerültek a találati oldal (SERP) adott helyére. Így tehát például a Google-listák fizetett linkjei, hirdetései nem tartoznak ide.
Pontosabb jelentés: ha a honlap optimalizálás fogalmát szűkebb értelemben használjuk, akkor csupán az on-site tevékenységet értjük alatta, azaz azt, hogy a honlap tartalmi és formai jegyeit optimalizáljuk, tesszük keresőbaráttá, illetve igyekszünk elérni, hogy az előre meghatározott kulcsszavakra nézve a tartalma releváns legyen. A relevancia fogalma eléggé összetett, arra nézve pedig hogy éppen a Nagy Nyomkereső mit és miért ítél relevánsnak, leginkább csak tapasztalataiból következtethet a SEO-szakember.
Amennyiben a szakszót a fenti szűkebb értelemben használtuk, akkor meg kell említeni, hogy a keresőoptimizálás másik, off-site fázisa a linképítés, melynek során a website számára megfelelő linkprofilt építünk fel.

Részletes leírás: miért fontos a honlapoptimalizálás és mi a lényege, alapfogalmak, meghatározások:

SEO-oldalak, linképítő Arvisura optimalizálás

Friss topikok

Aktuális linképítési témák

Laptop-szerviz: Budapest legnagyobb számítástechnikai alkatrész-webáruháza mögött korszerű szerviz szolgáltatás áll. Hardvereszközök javítása, szerelése, billentyűzetek, akku töltők széles választéka; helyben vásárlás esetén laptop kijelző csere ingyen

Pszichoterápiás kezelés: neurotikus, pánikbeteg, depressziós betegek kezelése Budapesten a kognitív pszichológia jegyében. Viselkedésterápiai gyakorlatok a pánikroham fellépésének helyszínén, fóbiás tünetek kezelése, leküzdése.

Műanyag nyílászárók: az energiatakarékosság ma már alapkövetelmény, ezért lakásában cserélje le a régi ajtókat, ablakokat. A hőszigetelő műanyag ablak árak ma már megfizethetők, rendelje meg egyenesen a gyártótól bónusz betörés utáni zárcsere garanciával. Ha az épület falán nincs megfelelő ablaknyílás, akkor speciális gyémánt szerszámokkal fal betonvágás elvégzése szükséges.

Munkámhoz SEO-emblémát is készítettem:

Mi a honlapoptimalizálás?

A honlap optimalizálás tágabb jelentésben olyan internetes tevékenység, amely azt célozza, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el a nem-fizetett Google találatok közt a honlap tulajdonosa vagy üzemeltetője, netán szponzora, hirdetője által fontosnak tartott egy vagy több adott keresőkifejezéssel. Ebben az értelmezésben a szinonimája a honlapoptimalizálás a SEO-nak (keresőoptimalizálásnak).

A SEO-tevékenység két részból áll:

  • a belső SEO-val a kiválasztott weboldalt tesszük minél alkalmasabbá arra, hogy a megadott keresésekre jó helyezést érhessen el (voltaképp ez lenne a szűkebb értelemben vett honlapoptimalizálás)
  • a külső SEO során külső erőforrásokat (nevezetesen más honlapokat) igénybe véve érünk el (építünk fel) az oldal számára minél hatékonyabb támogatottságot (lényegét tekintve ez a linképítés). A webtámogatás nagyban függ a céloldalra mutató linkek hatékonyságától. E kérdés részletes elemzése és a linkerő megbecsülését  célzó számítások itt találhatók: Bejövő linkek hatékonysága

A honlapoptimalizás szűkebb értelemben a kiválasztott webegységen végzett olyan munka, amelynek eredményeképpen keresőbarát weboldal jön létre. Ez az optimalizációs folyamat lényegében 20-25 keresőszempont érvényesítését jelenti, azaz a SEO-szakember úgy alakítja a honlap felépítését, szövegtartalmát, grafikus objektumait és láthatatlan kódrendszerét, hogy a weboldal megfeleljen a Google-kereső elvárásainak. 2013 őszétől a weboldalak minőségi és valamely témát érintően releváns tartalma elsődleges jelentőségű lett - weblap optimalizálással és linképítéssel csak olyan honlapok juttathatók kedvező Google-pozícióba, amelyek egyedi, minőségi, értékes és információgazdag webtartalommal rendelkeznek.

Google optimalizálás - társblog

  • Egyedi tartalom – unique content. Honlap-SEO Az egyedi tartalom jelentősége a keresőoptimalizálásban Jobb Google-helyezésre az a honlap számíthat, amely egy bizonyos eredeti tartalmat elsőként közölt – az átvevők, újraközlők általában hátrább sorolódnak. De nem mindig. Mikor nem? A keresőoptimalizálás gyakorlatában minduntalan felmerül az átvett, másolt – (tovább)
  • Első oldal: Google helyezés Ma már valószínűleg nem szükséges minden honlap-tulajdonosnak külön elmondani, mi a jelentősége annak, ha weblapja a Google első oldalán szerepel. Az üzleti szférában működők, gyártók, forgalmazók, szolgáltatók,  ezzel nyilván tisztában vannak, de talán tudják a más területeken érdekeltek is, hogy nem elegendő a (tovább)
  • A honlaptartalom optimalizálása Szöveges és egyéb honlaptartalom: mit optimalizáljunk? Lehetőleg mindent! De először is tisztázni kellene, hogy mi az a honlaptartalom. Nyilván: minden, ami a honlapon található. No de mi az, ami található? Nem árt tudni: nem csupán az, amit a felhasználó lát, észlel – annál sokkal több. Természetesen a legfontosabb (tovább)
  • Google Pingvin 4.0 algoritmus frissítés Csaknem két évet vártunk a Google büntető keresőalgoritmusának a frissítésére. Jó lenne hozzátenni: de nem hiába. Ezt a kijelentést azonban egyelőre nem igazolják az első tapasztalatok, a webmesterek, SEO-szakemberek, honlaptulajdonosok inkább különböző természetű csalódásaikról számolnak be. A Google Penguin Algorithm (tovább)

A blog témája, kulcsszavai

Google KERESŐOPTIMALIZÁLÁS - HONLAPOPTIMALIZÁLÁS - KERESŐMARKETING - SEO - Honlap optimalizálás jó áron, kedvező áron, nem olcsón! - Weboldal, weblap előre - előbbre - juttatása, hozása a Google-listán, helyezés javítás, Google első oldal, első 10-be kerülés a keresőtalálatok, Google-találatok között. Honlapoptimalizálás, online keresőmarketing, internetes keresés, online marketing, keresőprogram, algoritmus, PageRank, keresőoptimalizálás, keresőmotor optimalizálás, SEO, bdk, Balla D. Károly, Ungparty, Kárpátalja, Ungvár  - Honlap optimalizalas, google kereső-optimalizálás, honlapok optimalizálása, google-optimalizálás, találatoptimalizálás, web-optimalizálás, optimalizáció, weboldal optimalizálás, honlapkészítés, keresőbarát weboldal készítése, kulcsszó relevancia, kulcsszavak, keresőszavak, keresőkifejezések, link, linkek, hivatkozások, linképítés 2014, linkbuilding, meta tag, description, keywords, title, releváns tartalom, szemantikus internet, net, netmarketing, onlinemarketing, világháló, informatika, digitális univerzum. Honlap-optimalizálás

Weboldal Seo-optimalizálás

Előre a Google találatok között. Hatékony link építés, kreatív honlap optimalizálás, Google keresőoptimalizálás, SEO - bdk. Más kulcsszavak: levél címzés, boríték címzés, levél címzése, csupakabra, címzés, levélcímzés, googleoptimalizálás, honlapoptimalizalas, level cimzes, seo optimalizálás, levél cimzés, weboptimalizálás, google keresőoptimalizálás, boríték címzése, keresőeszközök optimizálása, helyes levélcímzés, level cimzese, levelek címzése, levélcímzés helyesen, sofőrszolgálat, keresőoptimizálás, weblap optimalizálás, borítékcímzés

Google első helyre kerülés

A blog a Google keresés első hely megcélzásával tesz közzé SEO-témájú cikkeket, amelyek keywords-contetn-je többek között ezeket a kulcskifejezéseket is tartalmazhatja: google seo, postai levél címzése, levél boríték címzés, british petrol budapest honlap, weblap kereső optimalizálás, google kereső optimalizálás, google találati lista helyezés, ipari kémény, google weblap, honlap seo, levélboríték, boriték cimzése, levélboríték címzése, boriték címzés, hogyan kell levelet címezni, hogyan kell borítékot címezni, hivatalos boríték címzés, autoberles liszt ferenc repuloter, kéménybélelés, blogger.com keresés, helyes levél címzés, sofőrszolgálat budapest, levél címezés, google toolbar firefox, hogyan címezzünk levelet, google honlap, helyes postai címzés, seo könyv, levelcimzes, magyar címzés, releváns jelentése, keresőmarketing árak, seo pdf, bérautó budapesten, levél boríték, sofőr szolgálat, postai boríték címzése, boríték megírása, google eszköztár telepítése, export-import kiadások optimizálása, hogy kell levelet címezni, google előre kerülés, boritek cimzese, hogy kell borítékot címezni, google első hely, google pingvin, seo szakember, kereső optimalizálás,seo jelentése,autókölcsönzés, google eszköztár firefox

Egy SEÓs kolléga írja rólam

Bognár László keresőmarketing és SEO-szakember írja rólam egy blogajánlójában:

Mindig megmosolygom a szabályok felmondóit, akik gyatra kreativitással mormolják a Google szabálykönyvét, amely alapján szerintük Balla D. Károly, közkedvelt nick nevén bdk, nem lehet szakember a SEO-ban, mert író, tehát az ő webegységei nem lehetnek a honlap optimalizálásban élen járók. (Ellenben ők, az óriási kritikusok, ojjé, mekkora szakemberek).

Csakhogy az a gond, hogy Balla D. Károly blogjai arra a kulcsszóra állnak élre, amire csak akarja a szerzőjük, mert kritikusaival szemben ő kreatív, okosan szerkeszt és szépen ír. És ezt a Google igenis értékeli. És erről kár vitatkoznunk, mert a Google évtizede viseli magán Balla D. kézjegyét, miközben kritikusainak egy része már nincsen is a neten, nevét, ha volt, belepte a mosópor - vagy hogyan is írta meg ezt a fogalmak közötti kapcsolatot egy hírneves szerző.

Szóval a honlap optimalizálás kifejezésre első ez a blog, és az sem jelent gondot, ha "csupán" az első tábla valamelyik másik helyére vándorol.

Mindenesetre ha nem magam vacakolnék honlapjaim keresőoptimalizálásával, íróra bíznám, de nem akármilyenre, hanem név szerint Balla D. Károly honlap optimalizáló íróra! - honlap optimalizalas blog

Transzferár nyilvántartás - Egyéni stratégia és kreatív honlapoptimalizálás - 5.

2012.08.26. 13:08 honlapgoogleoptimalizálás

Transzferár nyilvántartás

Eddigi leghosszabb és talán legeredményesebb SEO-megbízásom az alcímben szereplő adóügyi fogalomhoz kapcsolódik. [A dolog lényege két mondatban: Azok a vállalkozások, amelyek nem függetlenek egymástól (hanem mondjuk anya- és leányvállalat viszonyban állnak, netán rész-tulajdonosai, részvényesei egymásnak), üzletkötéseik során a szokásos piaci ár helyett ettől eltérő, ún. transzferárakban is megállapodhatnak egymással. Az ilyen üzlet speciális adózási kondíciókat von maga után, amiért is a vállalkozásoknak külön dokumentációt - transzferár nyilvántartást - kell készíteniük, és ezt az adóhatóság fokozott figyelemmel ellenőrzi.]

Talán mondanom sem kell, a pénz- és adóügyekben teljesen járatlan laikusként a fogalommal akkor találkoztam először, amikor korábbi SEO-eredményeim alapján rám talált és 2011 tavaszán megkeresett egy adószakértő asszony: szeretné, ha optimalizálnám transzferáras honlapját, továbbá két szakmai blogját (illetve egy újat is készítenék). Vonakodtam igent mondani, mert bár a korábbi években többször is vállaltam ilyen munkát, akkoriban valahogy mégis sajnálni kezdtem az erre fordítható időmet: írói ambícióim mellett épp elég feladatot adott saját webrendszerem építgetése, fenntartása, no meg az intenzív blogolás. Oldalaim SEO-vonatkozásaira odafigyeltem és baráti szívességből is optimalizáltam néhány honlapot, de komolyabb terhet nem akartam a nyakamba venni. Aztán - személyes rábeszélések után - mégis ráálltam.

És hogy erőmet kipróbáljam: tudok-e még látványos eredményeket elérni, írtam akkori főblogomba egy posztot Transzferár címmel:

transzferárAz ember mindig tanul valamit. Én például most azt, hogy mi az a  transzferár és mi különbözteti meg a piaci ártól. Nem kell megijedni, nem képzem át magam közgazdásszá vagy pénzügyi szakivá (habár a magyar irodalom talán jobban járna...), hanem, úgy fest, több év kihagyás után újra bizonyos honlap-optimalizálás vár rám, azaz újra SEO-tevékenységre adom a fejem, így voltaképp most azt tesztelem, hogy a Google keresőjében a "transzferár" szóra milyen helyen jelenik meg ez a posztom. Ha egyáltalán... Akinek nincs jobb dolga, figyelje, aki meg többet akar tudni a témáról, egyelőre, mielőtt valóban szakmai oldalt ajánlanék (linkerősítő céllal is) ezt a leírást ajánlom: Mi az a transzferár nyilvántartás?

Elvégeztem egy nagyon gyors és határozott optimalizálást (ma már az ilyet bünteti a Google), minek eredményeként a posztom megjelent és meg is kapaszkodott a címével indított keresés találatlistájának az élén. No, fog ez menni, döntöttem el, és egyeztetni kezdtük leendő megbízómmal a részleteket.

Hogy ne kelljen tétlenül várakoznom, amíg az elképzelések kikristályosodnak és a megállapodások megköttetnek a régi és az új honlap, illetve a blogok vonatkozásában (a hölgy e tekintetben nem volt gyors reagálású hadtest), magam is indítottam egy Transzferár nyilvántartás c. blogot. Természetesen ebben nem az adóügyek iránti elfojthatatlan vonzalmam motivált, hanem kizárólag az, hogy ha majd sorra kerül a tényleges SEO-munka, akkor már készen legyen egy olyan web-bázisom, amelyről releváns linket tudok küldeni a megbízóm oldalaira. SEO-szempontból ugyanis a még oly erős, de teljesen más témájú oldalakról küldött hivatkozások is kevésbé értékesek és hatékonyak, mint az akár gyengébb, de a tárgykört - pontosabban: a kulcsszavakat - illetően releváns tartalommal rendelkező honlapok linkjei. Tisztában voltam tehát azzal, hogy hiába vannak remek és magas GooglePageRank-értékű irodalmi vagy politikai témájú oldalaim, támogató erejük egy hosszú távú optimalizáláshoz nem lesz elegendő. Szükséges, hogy a transzferárak témájában is jól szereplő oldalaim legyenek, az ezekről indított linkek erejére mindenképpen szükségem lesz.

Mivel a konkrét megállapodás egyre csak húzódott-halasztódott, és mivel új blogom eközben nem látszott erősödni, indítottam egy másikat is, más szolgáltatónál, ezúttal Transzferár dokumentáció címmel.

Felmerülhet a kérdés: hogyan tud valaki két blogot is fenntartani olyan témában, amelyhez egyáltalán nem ért. Nos, egyfelől az "egyáltalán" idővel hatályát vesztette: annyi cikket és leírást olvastam össze, hogy konyítani kezdtem a transzferárakhoz. Másfelől meg fogalmazókészségnek nem igazán vagyok a híján és soha nem okozott gondot számomra, hogy két-három olvasott cikk alapján egy korrekt összefoglalót készítsek, így - noha megszerzett ismereteim nem képeztek szakmai tudást, csupán egyfajta "olvasói érdeklődés" - szép lassan szaporodni kezdtek a publikációk blogjaimban. Volt, hogy - forrásmegjelöléssel - szó szerint átvettem híranyagokat, s volt, hogy az olvasottakat feldolgoztam. (Az effajta munka, talán nem kell hangsúlyoznom, egyáltalán nem tartozik egy SEO-szakember feladatai közé -de hát tessék csak a cikk címét elolvasni...)

Többhavi egyeztetés után kiderült, hogy a megbízómmal képtelenek vagyunk megállapodni. Semmiképpen nem szeretném azzal vádolni, hogy ez kizárólag az ő körülményeskedései, lassúsága, gyakori értetlensége miatt történt, de tény, hogy egy effajta együttműködésről eléggé más elképzeléseim voltak, és tény az is, hogy az egyeztetés legelején tisztázott és elfogadott kiindulási pontok utólag mégis neki váltak elfogadhatatlanná. Így hát a megbízásból nem lett semmi.

Én meg nyár elejére ott álltam a listák élén álló poszttal és két erősödő, szépen szereplő bloggal. Logikus lett volna belátni, hogy addigi munkám teljesen fölösleges volt, és hagyhattam volna veszni az elért eredményeket. Ehelyett én - magam számára is alig magyarázható kitartással - folytattam a blogolást és a két blog optimalizálását - bár igaz, hogy mindezt csökkentett intenzitással végeztem. De végeztem...

És jól tettem. Mert nyár végén - jól szereplő oldalaim alapján - rám talált egy másik adószakértő: nemrégiben nyitott szakmai honlapját optimalizáltatná. Transzferár nyilvántartás keresőkifejezéssel szeretne "az első 4-ben" szerepelni. Összesen két levélváltásra volt szükség, és már meg is állapodtunk.

Kilenc hónapon keresztül - 2011 szeptemberétől 2012 májusáig - optimalizáltam honlapját. Az "első 4-ben" kívánalmát, ha jól emlékszem, cirka 2 és fél hónap alatt sikerült elérnem. Egy újabb hónap alatt feltornáztam a 3 helyre, s mivel ennél is jobb eredményre már nemigen lehetett számítani, a "megtartásban" állapodtunk meg. (A pozíciótartás, bár csökkentett intenzitású, de ugyancsak folyamatos munkát igényel - főleg olyan esetben, ha a konkurencia erős - és itt nagyon erős volt).

A szakmai ambícióm mégis túlmutatott a puszta eredmény-tartásnál. Lassú, de igen kitartó munkával előbb a 2. helyet sikerült elérni, majd 2012 tavaszán egy több héten át zajló kockázatos, de végül sikeres "transzferár-offenzíva" eredményeképp megbízóm oldala az első helyre került. Legközelebb összefoglalom, milyen módszerekkel értem el a folyamatos előrehaladást és a csúcsra érést, itt most három érdekes momentumot említek.

1. Azon a napon, amikor az 1. helyre került a honlapja a Google keresőben, megbízóm bejelentette, hogy transzferáras vállalkozását beszünteti, honlapja funkcióját veszti, így optimalizáló munkámra sajnos a továbbiakban már nem tart igényt. Bár eddigi munkáim során a legkorrektebb partnert ismertem meg benne, gyanakodtam, hogy most mégis átejtett. Feltételeztem, hogy tudja, a csúcsra épp most juttatott honlapra fordított munkám még hosszú ideig, akár hónapokig is éreztetni fogja a hatását - erre már grátisz tart igényt. De nem kellett csalódnom: a megbízóm valóban beszüntette tevékenységét - és vagy 2 hónappal később honlapja is megszűnt.

2. Amíg meg nem szűnt, szinte végig az élmezőnyben szerepelt. Bár a rá mutató linkeket lassan kezdtem oldalaimról leszedni, sokáig még az első helyet is tartotta, és csak hetekkel később kezdett folyamatosan visszaesni a 2-3-4. helyre. Mikor eltűnt az első tábláról, megszűntem napi rendszerességgel figyelni. Amikor legközelebb kerestem, már csak "az oldal nem található" üzenetet találtam a helyén. - Mindez azt is jelenti, hogy bár SEO-szempontból a legsikeresebb munkát tudhattam magam mögött, de megbízóm vállalkozása szempontjából mégis kudarccal végződött. Bár igaz, hogy a beszüntetés motivációiról semmit sem tudok.

3. A következő folytatásban részletezendő transzferár-stratégiám egyek velejárója (és jellemzője) volt, hogy a célzott keresőkérdések találati listáin saját oldalaim sokasága jelent meg és szerzett jó pozíciót. Ennek mind SEO, mind üzleti jelentősége volt: egyfelől a témában erős saját oldalaim remek releváns linkeket küldhettek a támogatott oldalra, másfelől a konkurenciát időnként szinte teljesen sikerült kiszorítani a találati listák éléről. Volt olyan, hogy a transzferár nyilvántartás első 10 találatában mindössze 2 üzleti szereplő honlapja volt található: a többi 8 a sajátom volt (ezek nyilván nem képeztek konkurenciát, lévén én egyiken sem kínáltam adóügyi szolgáltatásokat). Itt tartom fontosnak megjegyezni, hogy az adott keresőkifejezéssel jelenleg is saját oldalam áll az élen, az első 10-ből pedig legalább 5 az enyém... Sőt, az egyszavas transzferár kifejezéssel is még mindig van 2-3 első táblás oldalam....  Számos transzferár-oldalam között mára néhány 4-es és több 3-as PR-értékű is található.

Záradékul ide kívánkozik: mivel a témában igen jelentős web-hátteret építettem ki, szerettem volna, ha megbízásom megszűntével is látom valami hasznát. Ezért ezúttal én kerestem meg a posztom elején említett transzferáras hölgyet, akivel anno nem sikerült megállapodnunk. Azóta elkészült új honlapja, és igencsak ráférne némi SEÓ-zás. Ezt ő is így gondolta, és úgy látszott, nagyon örül jelentkezésemnek, mindenképpen szeretné igénybe venni a munkámat. Újra elkezdtük az egyeztetést. És újra nem mentünk semmire. Kifogást kifogás követett, eloszlatott aggályra új aggály következett. Miután nagy nehezen tisztázni sikerült, mi is lenne a munka tárgya és célja (hetek csak erre mentek el), és miután igen kedvező ajánlatot tettem (érthető: a webrendszerem készen áll a bevetésre, érdekem, hogy hasznosításra kerüljön), újra megfogalmazódtak ilyen-olyan kételyek. Én tiszteletem és rugalmas hozzáállásom jeléül újra felajánlottam több teljesítési és elszámolási verziót - ám választ erre már nem kaptam. Még lemondót sem.

Következnek: Az osztagtámadás // Az offenzíva

1 komment

Címkék: seo stratégia kreativitás honlap optimalizálás transzferár nyilvántartás

A bejegyzés trackback címe:

http://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr624731541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

SEOjuice 2012.08.27. 23:30:27

Ügyes, sajnos itthon jellemző az, hogy ha fizetni kell, akkor már büdös a dolog. Jómagam fenntartok egy bizonyos háztartási gépszereléssel foglalkozó oldalt, s elég jó helyen szerepel a Google találati listáján, pedig az ott szereplő szerelő adatai hamisak.

Körbekérdeztem pár szakmabeli szerelőt, melyiküknek érne meg havi 5000 forintot egy Google első valahányadik hely, honlapfenntartás, stb., mivel nekünk is referencia lenne. Senki még csak nem is válaszolt, én meg hetente kapok levelet a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, melyben szerelésről érdeklődnek. Egy-egy ilyen szerelés 20.000 forintnál kezdődik, de ők tudják.. s akkor még nem is raktam ki egy mobilszámot, ami még könnyebben elérhető.

Az adatokat Analytics és Webmaster tools is méri.