2012. dec 31.

Google honlap optimalizálás

publikálta: honlap-seo
Google honlap optimalizálás

Terjeszkedem... A cím ezúttal egy társoldal nevét jelzi: fontos lépésre szántan magam és újabb SEO-blogot indítottam. Szükségességét leginkább az indokolta, hogy az eddig szétszórtam működő statikus SEO-weboldalaim és más-más szolgáltatóknál fenntartott, honlapoptimalizálással foglalkozó blogjaim nem képeztek egységet. Ezért most, egy újonnan beüzemelt domain alatt olyan SEO-bázis létrehozását terveztem el, amely állandó oldalakat és blogot egyaránt tartalmaz, így a két szekció segítheti egymást.

Google honlap optimalizálás alcíme az, hogy Keresőoptimalizálás lépésről lépésre – Hogyan kerüljön egy honlap a Google-listák élére? - amiből egyenesen következik, hogy bár szakmai műhelynek is szánom, egyik profilja a tanácsadás lesz. Az ingyenes. Bizonyos határokon belül. Aztán pedig honlapoptimalizálás - nem olcsón :)

Frissítés: 2013 folyamán sokat foglalkoztam a bloggal és az alá tartozó tucatnyi weboldallal, fejlesztettem - de aztán elhanyagoltam gondozásukat. Hónapok elteltével jutottam oda, hogy újra foglalkozzam vele. Célom felhozni egyik posztját erre: keresőoptimalizálás lépésről lépésre. Jelenleg - 2014. ápr. 28-án - a 25. a találati listán. Jön felfelé rendesen, cél a Google top 10 pozíció.

Szólj hozzá

blog tanácsadás

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr824988976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.