Szeretné honlapja Google-helyezését javítani? Jó lenne az első Google-oldalra kerülni, hogy több látogató, ügyfél, vásárló, megrendelő keresse fel? - Írjon: »levélküldés«, vagy üzenjen: »üzenetküldés« - SEGÍTEK!

seo-honlap-optimalizacio

>A keresőoptimalizálás alapfogalmai

Blogom honlapoptimalizálás és weboldal optimalizálás és weblap optimalizálás kulcsszavakra keresve egyaránt a Google találati lista 1-3. helyén szerepel. Szeretne Ön is hasonló eredményt elérni a honlapjával? > Vegye fel velem a kapcsolatot Google optimalizálás és linképítés ügyében! < katt

Honlapok Google-pozíciójának javítása, első 10-be, első helyre kerülés. A keresőoptimalizálás komplex tevékenység, szaktudást, kreativitást, türelmet és sok időt igényel attól, aki felelősen végzi.

Google Plus

Szakértői honlap-optimalizálás, SEO


Weboldalak előbbre juttatása
a Google-listákon =


keresőbarát honlap
+ kreatív linképítés


Érdekli? >KERESSEN<

Weboldal-Seo, Google kereső honlap optimalizálás lépésről lépésre
weboldal optimalizáció, Linképítés - link building marketing - SEO

Mit jelent a honlap-optimalizálás - keresőoptimalizálás?

A honlap optimalizálás célja tágabb értelemben az, hogy egy adott web-oldal minél jobb helyezést érjen el az internetes találatok listájában. Szűkebb értelemben a tevékenység a honlaptartalom keresőbarát kialakítására vonatkozik

Bővebben:

A honlapoptimalizálás, feltéve ha a keresőoptimalizálás (= Search Engine Optimization, SEO) szinonimájaként használjuk azt célt szolgája, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el az organikus találatok közt a honlap tulajdonosa/üzemeltetője vagy szponzora, hirdetője által fontosnak tartott keresőkifejezésekkel. Általában organikus (vagy normál) találatoknak azokat a keresők által kilistázott linkeket nevezzük, amelyek megjelenését nem pénzfizetéssel befolyásolták, csupán a keresőmotorok belső logikája alapján kerültek a találati oldal (SERP) adott helyére. Így tehát például a Google-listák fizetett linkjei, hirdetései nem tartoznak ide.
Pontosabb jelentés: ha a honlap optimalizálás fogalmát szűkebb értelemben használjuk, akkor csupán az on-site tevékenységet értjük alatta, azaz azt, hogy a honlap tartalmi és formai jegyeit optimalizáljuk, tesszük keresőbaráttá, illetve igyekszünk elérni, hogy az előre meghatározott kulcsszavakra nézve a tartalma releváns legyen. A relevancia fogalma eléggé összetett, arra nézve pedig hogy éppen a Nagy Nyomkereső mit és miért ítél relevánsnak, leginkább csak tapasztalataiból következtethet a SEO-szakember.
Amennyiben a szakszót a fenti szűkebb értelemben használtuk, akkor meg kell említeni, hogy a keresőoptimizálás másik, off-site fázisa a linképítés, melynek során a website számára megfelelő linkprofilt építünk fel.

Részletes leírás: miért fontos a honlapoptimalizálás és mi a lényege, alapfogalmak, meghatározások:

SEO-oldalak, linképítő Arvisura optimalizálás

Friss topikok

Aktuális linképítési témák

Laptop-szerviz: Budapest legnagyobb számítástechnikai alkatrész-webáruháza mögött korszerű szerviz szolgáltatás áll. Hardvereszközök javítása, szerelése, billentyűzetek, akku töltők széles választéka; helyben vásárlás esetén laptop kijelző csere ingyen

Pszichoterápiás kezelés: neurotikus, pánikbeteg, depressziós betegek kezelése Budapesten a kognitív pszichológia jegyében. Viselkedésterápiai gyakorlatok a pánikroham fellépésének helyszínén, fóbiás tünetek kezelése, leküzdése.

Műanyag nyílászárók: az energiatakarékosság ma már alapkövetelmény, ezért lakásában cserélje le a régi ajtókat, ablakokat. A hőszigetelő műanyag ablak árak ma már megfizethetők, rendelje meg egyenesen a gyártótól bónusz betörés utáni zárcsere garanciával. Ha az épület falán nincs megfelelő ablaknyílás, akkor speciális gyémánt szerszámokkal fal betonvágás elvégzése szükséges.

Munkámhoz SEO-emblémát is készítettem:

Mi a honlapoptimalizálás?

A honlap optimalizálás tágabb jelentésben olyan internetes tevékenység, amely azt célozza, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el a nem-fizetett Google találatok közt a honlap tulajdonosa vagy üzemeltetője, netán szponzora, hirdetője által fontosnak tartott egy vagy több adott keresőkifejezéssel. Ebben az értelmezésben a szinonimája a honlapoptimalizálás a SEO-nak (keresőoptimalizálásnak).

A SEO-tevékenység két részból áll:

  • a belső SEO-val a kiválasztott weboldalt tesszük minél alkalmasabbá arra, hogy a megadott keresésekre jó helyezést érhessen el (voltaképp ez lenne a szűkebb értelemben vett honlapoptimalizálás)
  • a külső SEO során külső erőforrásokat (nevezetesen más honlapokat) igénybe véve érünk el (építünk fel) az oldal számára minél hatékonyabb támogatottságot (lényegét tekintve ez a linképítés). A webtámogatás nagyban függ a céloldalra mutató linkek hatékonyságától. E kérdés részletes elemzése és a linkerő megbecsülését  célzó számítások itt találhatók: Bejövő linkek hatékonysága

A honlapoptimalizás szűkebb értelemben a kiválasztott webegységen végzett olyan munka, amelynek eredményeképpen keresőbarát weboldal jön létre. Ez az optimalizációs folyamat lényegében 20-25 keresőszempont érvényesítését jelenti, azaz a SEO-szakember úgy alakítja a honlap felépítését, szövegtartalmát, grafikus objektumait és láthatatlan kódrendszerét, hogy a weboldal megfeleljen a Google-kereső elvárásainak. 2013 őszétől a weboldalak minőségi és valamely témát érintően releváns tartalma elsődleges jelentőségű lett - weblap optimalizálással és linképítéssel csak olyan honlapok juttathatók kedvező Google-pozícióba, amelyek egyedi, minőségi, értékes és információgazdag webtartalommal rendelkeznek.

Google optimalizálás - társblog

  • SEO: Asus laptop töltő, Dell akku Az ASUS TÖLTŐ weboldal optimalizálása – SEO Egy új keresőoptimalizáló program indításakor előfordulhat, hogy hamarább vannak meg a kulcsszavak, mint a honlap. Egy számítógépes alkatrészeket is forgalmazó szervizes cég úgy tapasztalja, hogy jól fogy az Asus laptop töltő és a Dell akkumulátor, ezért, hogy tovább (tovább)
  • Egyedi tartalom – unique content. Honlap-SEO Az egyedi tartalom jelentősége a keresőoptimalizálásban Jobb Google-helyezésre az a honlap számíthat, amely egy bizonyos eredeti tartalmat elsőként közölt – az átvevők, újraközlők általában hátrább sorolódnak. De nem mindig. Mikor nem? A keresőoptimalizálás gyakorlatában minduntalan felmerül az átvett, másolt – (tovább)
  • Első oldal: Google helyezés Ma már valószínűleg nem szükséges minden honlap-tulajdonosnak külön elmondani, mi a jelentősége annak, ha weblapja a Google első oldalán szerepel. Az üzleti szférában működők, gyártók, forgalmazók, szolgáltatók,  ezzel nyilván tisztában vannak, de talán tudják a más területeken érdekeltek is, hogy nem elegendő a (tovább)
  • A honlaptartalom optimalizálása Szöveges és egyéb honlaptartalom: mit optimalizáljunk? Lehetőleg mindent! De először is tisztázni kellene, hogy mi az a honlaptartalom. Nyilván: minden, ami a honlapon található. No de mi az, ami található? Nem árt tudni: nem csupán az, amit a felhasználó lát, észlel – annál sokkal több. Természetesen a legfontosabb (tovább)

A blog témája, kulcsszavai

Google KERESŐOPTIMALIZÁLÁS - HONLAPOPTIMALIZÁLÁS - KERESŐMARKETING - SEO - Honlap optimalizálás jó áron, kedvező áron, nem olcsón! - Weboldal, weblap előre - előbbre - juttatása, hozása a Google-listán, helyezés javítás, Google első oldal, első 10-be kerülés a keresőtalálatok, Google-találatok között. Honlapoptimalizálás, online keresőmarketing, internetes keresés, online marketing, keresőprogram, algoritmus, PageRank, keresőoptimalizálás, keresőmotor optimalizálás, SEO, bdk, Balla D. Károly, Ungparty, Kárpátalja, Ungvár  - Honlap optimalizalas, google kereső-optimalizálás, honlapok optimalizálása, google-optimalizálás, találatoptimalizálás, web-optimalizálás, optimalizáció, weboldal optimalizálás, honlapkészítés, keresőbarát weboldal készítése, kulcsszó relevancia, kulcsszavak, keresőszavak, keresőkifejezések, link, linkek, hivatkozások, linképítés 2014, linkbuilding, meta tag, description, keywords, title, releváns tartalom, szemantikus internet, net, netmarketing, onlinemarketing, világháló, informatika, digitális univerzum. Honlap-optimalizálás

Weboldal Seo-optimalizálás

Előre a Google találatok között. Hatékony link építés, kreatív honlap optimalizálás, Google keresőoptimalizálás, SEO - bdk. Más kulcsszavak: levél címzés, boríték címzés, levél címzése, csupakabra, címzés, levélcímzés, googleoptimalizálás, honlapoptimalizalas, level cimzes, seo optimalizálás, levél cimzés, weboptimalizálás, google keresőoptimalizálás, boríték címzése, keresőeszközök optimizálása, helyes levélcímzés, level cimzese, levelek címzése, levélcímzés helyesen, sofőrszolgálat, keresőoptimizálás, weblap optimalizálás, borítékcímzés

Google első helyre kerülés

A blog a Google keresés első hely megcélzásával tesz közzé SEO-témájú cikkeket, amelyek keywords-contetn-je többek között ezeket a kulcskifejezéseket is tartalmazhatja: google seo, postai levél címzése, levél boríték címzés, british petrol budapest honlap, weblap kereső optimalizálás, google kereső optimalizálás, google találati lista helyezés, ipari kémény, google weblap, honlap seo, levélboríték, boriték cimzése, levélboríték címzése, boriték címzés, hogyan kell levelet címezni, hogyan kell borítékot címezni, hivatalos boríték címzés, autoberles liszt ferenc repuloter, kéménybélelés, blogger.com keresés, helyes levél címzés, sofőrszolgálat budapest, levél címezés, google toolbar firefox, hogyan címezzünk levelet, google honlap, helyes postai címzés, seo könyv, levelcimzes, magyar címzés, releváns jelentése, keresőmarketing árak, seo pdf, bérautó budapesten, levél boríték, sofőr szolgálat, postai boríték címzése, boríték megírása, google eszköztár telepítése, export-import kiadások optimizálása, hogy kell levelet címezni, google előre kerülés, boritek cimzese, hogy kell borítékot címezni, google első hely, google pingvin, seo szakember, kereső optimalizálás,seo jelentése,autókölcsönzés, google eszköztár firefox

Egy SEÓs kolléga írja rólam

Bognár László keresőmarketing és SEO-szakember írja rólam egy blogajánlójában:

Mindig megmosolygom a szabályok felmondóit, akik gyatra kreativitással mormolják a Google szabálykönyvét, amely alapján szerintük Balla D. Károly, közkedvelt nick nevén bdk, nem lehet szakember a SEO-ban, mert író, tehát az ő webegységei nem lehetnek a honlap optimalizálásban élen járók. (Ellenben ők, az óriási kritikusok, ojjé, mekkora szakemberek).

Csakhogy az a gond, hogy Balla D. Károly blogjai arra a kulcsszóra állnak élre, amire csak akarja a szerzőjük, mert kritikusaival szemben ő kreatív, okosan szerkeszt és szépen ír. És ezt a Google igenis értékeli. És erről kár vitatkoznunk, mert a Google évtizede viseli magán Balla D. kézjegyét, miközben kritikusainak egy része már nincsen is a neten, nevét, ha volt, belepte a mosópor - vagy hogyan is írta meg ezt a fogalmak közötti kapcsolatot egy hírneves szerző.

Szóval a honlap optimalizálás kifejezésre első ez a blog, és az sem jelent gondot, ha "csupán" az első tábla valamelyik másik helyére vándorol.

Mindenesetre ha nem magam vacakolnék honlapjaim keresőoptimalizálásával, íróra bíznám, de nem akármilyenre, hanem név szerint Balla D. Károly honlap optimalizáló íróra! - honlap optimalizalas blog

Marketing weblap optimalizálása

2015.11.28. 15:20 honlapgoogleoptimalizálás
Weblap optimalizálás és online (kereső)marketing - Google szempontok a honlapoptimalizálásban

honlap-marketingEgy üzleti célú weblap optimalizálása speciális feladat, mivel a marketing-elvárások és Google-SEO szempontok nem esnek egybe. A honlap tulajdonosa a keresési preferenciákat nem feltétlenül kívánja teljesíteni oldalán, ugyanakkor szeretné, ha találati pozíciói kedvezőek lennének. Olyasmi ez, mintha egy edző anélkül várna dobogós helyet versenyzőjétől, hogy az erőpróbára felkészítette volna. Inkább arra figyel, hogy szépen legyen megnyírva, jól mutasson rajta a mez és mellkasán kellőképp elfeküdjön az aranyérem. Hogy kondi? Hogy izomkötegek? Hogy fürgeség, állóképesség, küzdőszellem - és ehhez megfelelő táplálkozás és sokórás tréning... Erről nem szívesen hall, fontosabb, hogy a fotogén legyen az illető és szeresse a közönség. Hát persze... Ugyanis az úgynevezett felhasználói élmény egy honlap esetében is valóban fontos, ám a Google-helyezések mégsem eszerint alakulnak, még ha ez egyike is a rangsorolási szempontoknak.

Ennél azonban - és ezt ma már a keresőmarketing területével csak most ismerkedő zöldfülű is tudja - sokkal fontosabb, hogy weboldalunk keresőbarát legyen mind alaki, mind tartalmi szempontból, ami voltaképp annyit jelent, hogy a keresőalgoritmusok számára lehetővé tegye a legtöbb információ beszerzését a weboldal jellegét és tartalmát illetően, azaz legyen a szájtnak megfelelően gazdag szöveges része, legyen beszédes doméncíme, neve (title), leírása, legyenek benne címek, képek, képszövegek, kiemelések, linkszövegek  (25-30 fontosabb keresési kritérium betartása ajánlatos) - ám a keresőbarát mivolt inkább csak általános követelmény, ezen túl a weblapnak számos speciális kívánalomnak is meg kell felelnie ahhoz, hogy egyes kulcsszavakkal top helyezéseket szerezzen, azt kell elérni tehát, hogy ezekre a célzott kulcsszavakra nézve a webhely releváns legyen.

Ennek elérése bizony akkor sem könnyű, ha a honlapoptimalizálást végző szakember szabad kezet kap, ám akkor igazán nehéz, ha az üzleti célú weblap dizájnja, reklámszlogenje, slideshowja, megrendelést ösztönző felhívása, árlistája, űrlapja, bankkártyaelfogadó alkalmazása stb. miatt nincsen mód a keresőszempontok érvényesítésére. Jobb híján ilyenkor azt lehet megtenni, hogy letesszük a pincébe a SEO-t. Ez annyit tesz, hogy az (állítólagos) üzleti megfontolásokból szerepeltetett honlapelemek jelennek meg a képernyőn, lejjebb görgetve is az ehhez kapcsolódó opciók láthatók és csak azok, akik elvetemült kíváncsiságukról tanúbizonyságot téve tövig görgetik a honlapot, csak azok látják meg az optimalizációs szempontok közül mind többnek megfelelni kívánó alsó honlaptraktust, esetleg láblécet. Ide kell bezsúfolni a kulcsszavak reprezentációját javító elemeket.

Ám az eredmény kétes. Mert igaz ugyan, hogy a Google itt is remekül megtalálja a megfelelő információkat, ám mégsem értékeli őket úgy, semmint ha az oldal tetején szerepelnének. A website kulcsszavas preferenciái tehát bár javíthatók ezzel a módszerrel, ám ez legtöbbször nem elégséges ahhoz, hogy formálisan relevánssá weboldalunk mondjuk az első helyre kerüljön a Google-keresőben. Az algoritmusok érzékelik, hogy az alulra súvasztott tartalmak nem feltétlenül fejezik ki az oldal tényleges tartalmát.

Másik megoldás: kulcsszavas aloldal készítése. A tulajdonost általában nem zavarja, ha a főoldal marketing-jellegét sértetlenül hagyva kifejezetten kulcsszavakra optimalizált aloldalt készítünk és ott aztán maximálisan érvényt szerzünk az összes SEO-elvárásnak. Ám ha azt gondoljuk, hogy ez áthidalja a problémát, tévedünk. Ugyanis:

  1. Mivel ennek az aloldalnak a kulcsszavas relevanciája magasabb, mint a főlapé, a keresőtáblán simán megelőzheti a kezdőoldalt. Ami azért rossz a tulaj szemszögéből, mert ezt az aloldalt épp nem a vásárlásra buzdító szlogenek és a megrendelést elősegítő alkalmazások uralják, hanem a keresőoptimalizált szöveg. Így a kereskedelmi interakcióhoz a látogatónak át kell kattintania a főoldalra, és tízből jó, ha ketten ezt megteszik.
  2. Mivel a linképítés mind a marketing szempontú főoldalnak, mind a kulcsszavakra kiélezett aloldalnak az esetében ugyanazok a kulcskifejezésekre nézve történt az szűkített lehetőségű (főlap) és jobb feltételekkel véghezvihető (aloldal) optimalizálás, így a két egység neve, leírása, kulcsszótartalma, képszövegei stb. túlságos hasonlóságot mutatnak, így a két site között tartalmi átfedődés, duplikáció adódik, ami azzal járhat, hogy a két lap közül jó esetben az egyiket, rossz esetben mindkettőt a Google kizárja a találati listáról.

Akkor hát mi a megoldás? Hát csak az: el kell érni, hogy mégis az index-oldal legyen a zászlóshajója a kulcsszavas reprezentációnak: itt tömörüljön a relevanciatartalom. Kompromisszumos megoldást kell találni a honlaptulajdonos marketing-szempontja és a SEO-szaki keresőszempontjai között. Ha ez legalább 50-50%-ban sikerül, azaz a legfőbb kulcsszóra nézve legalább felerészt érvényesültek az optimalizációs szempontok, akkor megtehető, hogy a fényesre SEOzott aloldal viszont egy long tail kulcsszóval legyen releváns: ez esetben nem kioltani fogják egymás esélyeit a találati listán, hanem erősíteni.

Weblap optimalizálás és keresőmarketing

A marketingszempontok és keresőkritériumok összeegyeztetése csak kompromisszum árán lehetséges. Ez esetben megoldás lehet az üzleti célú honlap főlapjának korlátozott mértékű optimalizálása a fő kulcsszóra + olyan aloldal készítése, amely valamely long tail keyword tekintetében releváns. Honlap optimalizálás és keresőmarketing - releváns tartalom + keresőbarát weboldal, seo

Szólj hozzá!

Címkék: google marketing keresőmarketing seo weboldal honlap optimalizálás kulcsszavak releváns tartalom

A bejegyzés trackback címe:

http://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr128077824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.