Szeretné honlapja Google-helyezését javítani? Jó lenne az első Google-oldalra kerülni, hogy több látogató, ügyfél, vásárló, megrendelő keresse fel? - Írjon: »levélküldés«, vagy üzenjen: »üzenetküldés« - SEGÍTEK!

seo-honlap-optimalizacio

>A keresőoptimalizálás alapfogalmai

Blogom honlapoptimalizálás és weboldal optimalizálás és weblap optimalizálás kulcsszavakra keresve egyaránt a Google találati lista 1-3. helyén szerepel. Szeretne Ön is hasonló eredményt elérni a honlapjával? > Vegye fel velem a kapcsolatot Google optimalizálás és linképítés ügyében! < katt

Honlapok Google-pozíciójának javítása, első 10-be, első helyre kerülés. A keresőoptimalizálás komplex tevékenység, szaktudást, kreativitást, türelmet és sok időt igényel attól, aki felelősen végzi.

Google Plus

Szakértői honlap-optimalizálás, SEO


Weboldalak előbbre juttatása
a Google-listákon =


keresőbarát honlap
+ kreatív linképítés


Érdekli? >KERESSEN<

Weboldal-Seo, Google kereső honlap optimalizálás lépésről lépésre
weboldal optimalizáció, Linképítés - link building marketing - SEO

Mit jelent a honlap-optimalizálás - keresőoptimalizálás?

A honlap optimalizálás célja tágabb értelemben az, hogy egy adott web-oldal minél jobb helyezést érjen el az internetes találatok listájában. Szűkebb értelemben a tevékenység a honlaptartalom keresőbarát kialakítására vonatkozik

Bővebben:

A honlapoptimalizálás, feltéve ha a keresőoptimalizálás (= Search Engine Optimization, SEO) szinonimájaként használjuk azt célt szolgája, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el az organikus találatok közt a honlap tulajdonosa/üzemeltetője vagy szponzora, hirdetője által fontosnak tartott keresőkifejezésekkel. Általában organikus (vagy normál) találatoknak azokat a keresők által kilistázott linkeket nevezzük, amelyek megjelenését nem pénzfizetéssel befolyásolták, csupán a keresőmotorok belső logikája alapján kerültek a találati oldal (SERP) adott helyére. Így tehát például a Google-listák fizetett linkjei, hirdetései nem tartoznak ide.
Pontosabb jelentés: ha a honlap optimalizálás fogalmát szűkebb értelemben használjuk, akkor csupán az on-site tevékenységet értjük alatta, azaz azt, hogy a honlap tartalmi és formai jegyeit optimalizáljuk, tesszük keresőbaráttá, illetve igyekszünk elérni, hogy az előre meghatározott kulcsszavakra nézve a tartalma releváns legyen. A relevancia fogalma eléggé összetett, arra nézve pedig hogy éppen a Nagy Nyomkereső mit és miért ítél relevánsnak, leginkább csak tapasztalataiból következtethet a SEO-szakember.
Amennyiben a szakszót a fenti szűkebb értelemben használtuk, akkor meg kell említeni, hogy a keresőoptimizálás másik, off-site fázisa a linképítés, melynek során a website számára megfelelő linkprofilt építünk fel.

Részletes leírás: miért fontos a honlapoptimalizálás és mi a lényege, alapfogalmak, meghatározások:

Optimalizálom:

SEO-oldalak, linképítő Arvisura optimalizálás

Friss topikok

Aktuális linképítési témák

Laptop-szerviz: Budapest legnagyobb számítástechnikai alkatrész-webáruháza mögött korszerű szerviz szolgáltatás áll. Hardvereszközök javítása, szerelése, billentyűzetek, akku töltők széles választéka; helyben vásárlás esetén laptop kijelző csere ingyen

Pszichoterápiás kezelés: neurotikus, pánikbeteg, depressziós betegek kezelése Budapesten a kognitív pszichológia jegyében. Viselkedésterápiai gyakorlatok a pánikroham fellépésének helyszínén, fóbiás tünetek kezelése, leküzdése.

Műanyag nyílászárók: az energiatakarékosság ma már alapkövetelmény, ezért lakásában cserélje le a régi ajtókat, ablakokat. A hőszigetelő műanyag ablak árak ma már megfizethetők, rendelje meg egyenesen a gyártótól bónusz betörés utáni zárcsere garanciával. Ha az épület falán nincs megfelelő ablaknyílás, akkor speciális gyémánt szerszámokkal fal betonvágás elvégzése szükséges.

munkámhoz SEO-emblémát is készítettem:

honlap-seo: weboldal optimslizálás

Mi a honlapoptimalizálás?

A honlap optimalizálás tágabb jelentésben olyan internetes tevékenység, amely azt célozza, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el a nem-fizetett Google találatok közt a honlap tulajdonosa vagy üzemeltetője, netán szponzora, hirdetője által fontosnak tartott egy vagy több adott keresőkifejezéssel. Ebben az értelmezésben a szinonimája a honlapoptimalizálás a SEO-nak (keresőoptimalizálásnak).

A SEO-tevékenység két részból áll:

  • a belső SEO-val a kiválasztott weboldalt tesszük minél alkalmasabbá arra, hogy a megadott keresésekre jó helyezést érhessen el (voltaképp ez lenne a szűkebb értelemben vett honlapoptimalizálás)
  • a külső SEO során külső erőforrásokat (nevezetesen más honlapokat) igénybe véve érünk el (építünk fel) az oldal számára minél hatékonyabb támogatottságot (lényegét tekintve ez a linképítés). A webtámogatás nagyban függ a céloldalra mutató linkek hatékonyságától. E kérdés részletes elemzése és a linkerő megbecsülését  célzó számítások itt találhatók: Bejövő linkek hatékonysága

A honlapoptimalizás szűkebb értelemben a kiválasztott webegységen végzett olyan munka, amelynek eredményeképpen keresőbarát weboldal jön létre. Ez az optimalizációs folyamat lényegében 20-25 keresőszempont érvényesítését jelenti, azaz a SEO-szakember úgy alakítja a honlap felépítését, szövegtartalmát, grafikus objektumait és láthatatlan kódrendszerét, hogy a weboldal megfeleljen a Google-kereső elvárásainak. 2013 őszétől a weboldalak minőségi és valamely témát érintően releváns tartalma elsődleges jelentőségű lett - weblap optimalizálással és linképítéssel csak olyan honlapok juttathatók kedvező Google-pozícióba, amelyek egyedi, minőségi, értékes és információgazdag webtartalommal rendelkeznek.

Google optimalizálás - társblog

  • Teraszbeépítés – télikertgyártás Télikertépítés – zöldmarketing A címekben szereplő kulcsszavak írásmódjából adódik az első SEO-probléma: egybeírás – különírás. A Google felhasználók a nyelvtanilag helytelennek minősülő alakot részesítik előnyben, sokkal többen keresnek a terasz beépítés alakra, mint a szóösszetételre, ugyanígy a (tovább)
  • SEO: Asus laptop töltő, Dell akku Az ASUS TÖLTŐ weboldal optimalizálása – SEO Egy új keresőoptimalizáló program indításakor előfordulhat, hogy hamarább vannak meg a kulcsszavak, mint a honlap. Egy számítógépes alkatrészeket is forgalmazó szervizes cég úgy tapasztalja, hogy jól fogy az Asus laptop töltő és a Dell akkumulátor, ezért, hogy tovább (tovább)
  • Egyedi tartalom – unique content. Honlap-SEO Az egyedi tartalom jelentősége a keresőoptimalizálásban Jobb Google-helyezésre az a honlap számíthat, amely egy bizonyos eredeti tartalmat elsőként közölt – az átvevők, újraközlők általában hátrább sorolódnak. De nem mindig. Mikor nem? A keresőoptimalizálás gyakorlatában minduntalan felmerül az átvett, másolt – (tovább)
  • Első oldal: Google helyezés Ma már valószínűleg nem szükséges minden honlap-tulajdonosnak külön elmondani, mi a jelentősége annak, ha weblapja a Google első oldalán szerepel. Az üzleti szférában működők, gyártók, forgalmazók, szolgáltatók,  ezzel nyilván tisztában vannak, de talán tudják a más területeken érdekeltek is, hogy nem elegendő a (tovább)

A blog témája, kulcsszavai

Google KERESŐOPTIMALIZÁLÁS - HONLAPOPTIMALIZÁLÁS - KERESŐMARKETING - SEO - Honlap optimalizálás jó áron, kedvező áron, nem olcsón! - Weboldal, weblap előre - előbbre - juttatása, hozása a Google-listán, helyezés javítás, Google első oldal, első 10-be kerülés a keresőtalálatok, Google-találatok között. Honlapoptimalizálás, online keresőmarketing, internetes keresés, online marketing, keresőprogram, algoritmus, PageRank, keresőoptimalizálás, keresőmotor optimalizálás, SEO, bdk, Balla D. Károly, Ungparty, Kárpátalja, Ungvár  - Honlap optimalizalas, google kereső-optimalizálás, honlapok optimalizálása, google-optimalizálás, találatoptimalizálás, web-optimalizálás, optimalizáció, weboldal optimalizálás, honlapkészítés, keresőbarát weboldal készítése, kulcsszó relevancia, kulcsszavak, keresőszavak, keresőkifejezések, link, linkek, hivatkozások, linképítés 2014, linkbuilding, meta tag, description, keywords, title, releváns tartalom, szemantikus internet, net, netmarketing, onlinemarketing, világháló, informatika, digitális univerzum. Honlap-optimalizálás

Weboldal Seo-optimalizálás

Előre a Google találatok között. Hatékony link építés, kreatív honlap optimalizálás, Google keresőoptimalizálás, SEO - bdk. Más kulcsszavak: levél címzés, boríték címzés, levél címzése, csupakabra, címzés, levélcímzés, googleoptimalizálás, honlapoptimalizalas, level cimzes, seo optimalizálás, levél cimzés, weboptimalizálás, google keresőoptimalizálás, boríték címzése, keresőeszközök optimizálása, helyes levélcímzés, level cimzese, levelek címzése, levélcímzés helyesen, sofőrszolgálat, keresőoptimizálás, weblap optimalizálás, borítékcímzés

Google első helyre kerülés

A blog a Google keresés első hely megcélzásával tesz közzé SEO-témájú cikkeket, amelyek keywords-contetn-je többek között ezeket a kulcskifejezéseket is tartalmazhatja: google seo, postai levél címzése, levél boríték címzés, british petrol budapest honlap, weblap kereső optimalizálás, google kereső optimalizálás, google találati lista helyezés, ipari kémény, google weblap, honlap seo, levélboríték, boriték cimzése, levélboríték címzése, boriték címzés, hogyan kell levelet címezni, hogyan kell borítékot címezni, hivatalos boríték címzés, autoberles liszt ferenc repuloter, kéménybélelés, blogger.com keresés, helyes levél címzés, sofőrszolgálat budapest, levél címezés, google toolbar firefox, hogyan címezzünk levelet, google honlap, helyes postai címzés, seo könyv, levelcimzes, magyar címzés, releváns jelentése, keresőmarketing árak, seo pdf, bérautó budapesten, levél boríték, sofőr szolgálat, postai boríték címzése, boríték megírása, google eszköztár telepítése, export-import kiadások optimizálása, hogy kell levelet címezni, google előre kerülés, boritek cimzese, hogy kell borítékot címezni, google első hely, google pingvin, seo szakember, kereső optimalizálás,seo jelentése,autókölcsönzés, google eszköztár firefox

SEO-szakértő? Google-szakember?

2016.12.25. 18:29 honlapgoogleoptimalizálás

honlap-seo-szakertő

A SEO-szakértő egyben Google-szakember is, ha a honlapoptimalizálás már több nála hobbinál és szakmai szinten foglalkozik a helyezések javításával. Bár a keresőoptimalizálás sokak szemében leginkább rutinfeladatok elvégzését jelenti, elég hozzá egy szabás-varrás-tanfolyam és egy céllövöldei gyakorlat. Előbbi során megtanulja, hogyan kell legöngyölni, felvágni és összeölteni, fércelni és levarrni a honlaptartalmat ahhoz, hogy tessen Guggola Őnagyságának, az utóbbi során pedig begyakorolja, honnan is hová kell lőni a linkeket ahhoz, hogy a célba vett weblap feljebblökődjön a kulcsszavas találatok bűvös vidámparki listáján. Ha már mindkettőben elég ügyes valaki és elér bizonyos sikereket, máris mesternek, SEO-szakinak képzelheti magát. Többre miért is vágyna: a Google keresőalgoritmusainak szempontrendszere szupertitkos, úgysem sikerülhet kifürkészni azt, pontosan milyen tényezők alapján nyer jobb vagy rosszabb besorolást egy-egy honlap, így aztán a Google-szakértés terén úgyis mindenki hályogkovács.

Mindebben van igazság. A keresőoptimalizálás legalább annyira intuitív, mint egzakt. Ám mégsem teljesen helytálló, hogy a Google útjai kifürkészhetetlenek. Érdemes elméleti szinten foglalkozni az internetes tartalomkeresés mibenlétével, érdemes a sokéves munkával nyert egyedi tapasztalati tényeket rendezni, hogy az összefüggések felfedezhetők legyenek. A rendszerezés és elemzés akkor sem fölösleges munka, ha esetleg a következő tapasztalati tény rácáfol a megtalálni vélt törvényszerűségre. Egy vagy néhány friss, empirikus úton nyert adat még nem cáfolja meg a korábbi másik ezer alapján kidolgozott elméletet. Akinek nincs a honlapoptimalizálás és linképítés területére vonatkozó saját elmélete, az ne gondolja, hogy ő már SEO-szakértő.

Mert bizony a SEO-szaki nem spórolhatja meg azt a munkát, amely során az egyszeri megfigyelések sokaságából felépít egy általános teóriát, és nem tehet le arról az ambícióról, hogy a keresőprogram működésének értőjévé váljon. Igaz, hogy cégen kívüliként soha nem lehet beavatott mester, hályogkovácsnál mégis többnek kell lennie, azt igenis elérheti, hogy legalább olyan autodidakta Google-szakember legyen, aki rendszeresen elemzi saját eredményeit, ezen felül megismerkedik más szakmabeliek véleményével, továbbá pedig nyomon követi a világcég belső munkatársainak megnyilvánulásait. Két utóbbit nem árt fenntartásokkal kezelni: féltettebb szakmai titkaikat a SEÓs kollégák úgysem adják ki, a cég emberei pedig sokkal jobban szeretnek ködösíteni, mint bármit is egyértelművé tenni.

Mindezeket most azért írom le, mert szereztem bizonyos friss tapasztalatokat egy számomra sajnálatos, de mégis hasznos tanulságokkal szolgáló esetből. Történt, hogy egy nagyon régóta működő honlapcsalád legrégebbi, főleg archív oldalakat tartalmazó szektorát a szolgáltató bizonyos okokból és bizonytalan időre lekapcsolta. Külső felhasználóként pár napos kiesésre számítottam, az ilyesmi, súgta korábbi tapasztalatom, a SEOban alig számít valamit: a weboldalak elérhetetlenné válása és a linkek kiesése nem okoz kárt, a Google 1-2 napos kiesés miatt nem ront a helyezéseken. A forgalom ugyan kiesik, de helyreállításnál gyakorlatilag minden visszaáll eredeti szintre. No de mi történik 1 hétnyi vagy hosszabb ideig tartó elérhetetlenné válás után? Ezt nem tudhattam, és bizony a második héttől kezdve egyre idegesebb lettem, elvégre jelentős keresőmarketing-potenciállal rendelkező veterán weblapjaim százai futottak a zárolt domain alatt. Levelezésbe kezdtem az illetékesekkel - de kérdéseimre nem kaptam egyértelmű választ, nemcsak az nem látszott biztosnak, hogy a leállás záros határidőn belül megszűnik, hanem még arra sem kaptam semmilyen ígéretet, hogy ez a régi rendszerű (kétség kívül elavult) webszektor valaha visszaállításra kerül-e egyáltalán. Így hát a 3. hét után elkezdtem a lezárt rendszerben elérhetetlenné vált oldalaimat egy másik webhelyre átköltöztetni.

Ez végeláthatatlan munkának ígérkezett: több ezer egyedileg, manuálisan  szerkesztett .html weboldalról volt szó, mindegyik keretekbe ágyazva, linkekkel sűrűn összekötve. S ha az ember már költöztet, fel is újít: törli az elavult hivatkozásokat (pl.megszűnt szájtokra mutató linkek), és bizony a tartalom is rá-rászorult frissítésre, javításra. Órákat szöszmötöltem egy-egy oldallal. De amit felújítottam, az jól festett az új tárhelyen az új URL alatt. A Google is látható örömmel :) indexálta...

Aztán váratlanul újra megnyílt a zárolt régi hely, a fődomain alá egy más rendszerű dinamikus, adatbázis alapú  portál került, de az én ficakjaim visszakapták eredeti formájukat, megmaradtak és régi címük alatt újra nyithatóvá váltak statikus, részben sok éves honlapoptimalizálás révén értékessé tett oldalaim. Remek! Viszont időközben az elkezdett költöztetés miatt lett néhány tucatnyi duplikált tartalmú weblapom.

Hogy mit csinál ilyenkor a Google működését valamelyes ismerő SEO-szakember? Három ésszerű dolgot tehet, ha jót akar magának és TOP helyezéseket szerzett honlapjainak:

  • a régi honlapokat átirányítja az újra
  • az újakat visszairányítja a régire
  • tartalomfejlesztéssel megszünteti a duplikációt

Lehet tippelni, mibe vágott bele a magának pluszmunkát mazochista örömmel generáló szaki... Azt pedig megtippelni se tudhatja egy kívülálló, mi hogyan alakult a googleindexáció és a kulcsszavas helyezések újrarendeződése terén. Sovány önvigasz:

negatív SEO-élmények megélése nélkül senki sem válhat Google-szakemberré a saját webrendszerében.

SEO szakértő

Hogy valami jóról is... Ennek a blognak a fenti címmel jegyzett címkeoldala az adott kulcsszóval jelenleg az organikus találati lista első oldalán helyezkedik el, még ám ott is az első-felső harmadban. Köszönhetően a gondos honlap-optimalizálás konzekvens alkalmazásának. Kulcsszavas címkelink: seo-szakétő blogcímke

2 komment

Címkék: google seo keresőoptimalizálás helyezés honlap optimalizálás seo-szakértő google-index

A bejegyzés trackback címe:

http://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr1012072877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Bognár L · http://seo-keresooptimalizalas.bognarstudio.hu/ 2016.12.26. 08:46:08

Igazad van: negatív tapasztalat is kell a későbbi pozitív eredményekhez.
A jó SEO szakember nem az ügyfelei honlapjával, hanem a sajátjaival kísérletezik. Az ügyfél már a bevált recept gyógyszereiből kap.

ungparty · http://honlapoptimalizalas.blog.hu/ 2016.12.26. 10:33:58

@Bognár L: Így igaz. Örülök, hogy reagáltál, így már nem is írok levelet arról, hogy az a bizonyos régi webrendszer helyreállt, ezzel a kifelé (hozzád) és befelé (tőled) mutató linkek is visszanyerték eredeti funkciójukat. Üdv!