2012. már 07.

Boríték címzés / levél címzés

publikálta: honlap-seo
Boríték címzés / levél címzés

Levél - boríték helyes címzése

> Boriték címzés minta, helyes levélcímzés: szabvány postai boríték megcímzése. Levélboríték: feladó, bélyeg, címzett helye. Levél címzése - spontán honlapoptimalizálás

levélcímzés - boríték helyes megcímzése

A kép nagyítható, ha ide kattintasz: címzésminta

Levél címzés - Boríték címzés

című honlap tartalmi alapú optimalizációja + képoptimalizálás, élpozícióba juttatása az organikus találati listán. - Hogy a borítékos-leveles-címzéses mintával érdemes TOP helyezést elérni, azt akkor értettem meg, amikor egy kapott levél furcsa borítékcímzéséről írtam. A feladó a saját nevét nagyobb betűvel írta a bal felső sarokba, mint a címzettét. Hogy ezen a réven a keresőben az első helyre került a nem szabvány boríték képe, arról ezt írtam:

Kulcsszavas weboldal optimalizálása

Írtam már erről: spontán keresőoptimalizálás... Minden bloggerrel előfordulhat, hogy akarata és tudta nélkül hoz létre olyan weblapot, amely egy idő után valami okból meglepően sok látogatót vonz: a Google kereső nagy számban szállítani kezdi az olavsókat. Ez történt egy 2006-os blogbejegyzésemmel. Webnaplómat akkor még a régi, eredetileg SEO-szempontból nem túl szerencsésen felépített, fapados honlaprendszerem keretében vezettem, ott tettem közzé egy nyílt levelemet, amelynek szövegét később a sokkal alkalmasabb új bloghelyemen (bdk.bolog.hu) újraközöltem: Válaszlevél Orbán Viktornak. Az írásban használt szavak és a választás előtt álló (elbukta!) pártelnöktől kapott boríték beszkennelt képe okán oldalam a képtalálatok között első helyezett lett a boríték címzése - levél címzése - borítékcímzés - levélcímzés keresőkérdésekre. (Frissítés 2015: megjegyzem, hogy jelenleg - kilenc év múltán - is ott található, és manapság naponta gyakran száz vagy még több olvasó kattint az azóta kicsit kicsinosított eredeti oldalra.)

A dolgot jóval később vettem észre és hosszú ideig nem foglalkoztam vele. Ekkor már azt a bizonyos új blogot vezettem, és abban - visszatekintve a meglehetős visszhangot keltő írásomra - újraközöltem a Válaszlevél Orbán Viktornak című opuszt. Egy idő után ez is állandó olvasmánya lett a boríték helyes címzését keresők gyakori olvasmánya lett...

2010-ben aztán erről egy posztot is írtam, Boríték címzés / levél címzés címűt - naná, hogy ez is találati oldal lett...

2012-ben aztán elhatároztam, keresőmarketing szempontjából érdemes lehet kicsit rájátszani erre a nem várt sikersorozatra, és ha már a boríték helyes címzése iránt érdeklődők folyton folyvást ezekbe a webldalaimba botlanak, akkor legalább találjanak rajtuk az őket érdeklő témában valami releváns információt.

Éppen ezért elkészítettem a nevezett honlapok mindegyikére kitettem a nagy gonddal készített, fent is látható ábrát. Kíváncsi vagyok, növekszik-e ettől a weblapok látogatottsága (frissítés később: igen, nagy mértékben!)

Frissítés 2015: Későbbi tapasztalatok - optimalizált oldalak

Optimalizálás borítékcímzés és levélcímzés kulcsszavakra

Miután valamennyi érintett oldalamat jelentős számban érték a napi találatok (ez az itteni poszt is a Honlapoptimalizálás blog egyig TOP5 cikke lett), próbáltam ezen tovább erősíteni. Ha ilyen szép eredmény adódott spontán módon, vajon lehet-e ezt növelni egy szerény kulcsszavas Googleoptimalizálással? Lehetett!

Elvégeztem az adott szájtokon a minimális teendőket: beállítottam a meta-tag-eket, használtam címeket, feliratokat és szókiemeléseket, és küldtem pár linket is egyfelől egymásra a jól szereplő oldalakról (bár a körbelinkekéssel óvatosan kell bánni), másfelől a témában nem érintett blogjaimból. Ennek meg is lett a hatása, javultak a pozíciók és a kattintási számok is.

Ez persze nem önmagában fontos egy seo-szaki számára, hanem azért, mert a kattintások - ha minimális mértékben is - növelik a Google szemében a tartalom fontosságát és ezzel emelkedik az egész blog internetes autoritása, renoméja. Ezen a réven a linképítő munkámban is hatákonyabb segítséget tudnak nyújtani.

Linképítő blog: Boríték címzés - Szófelhő készítés - Google keresés

Levél boríték címzés külföldre

borítek címzés külföldre

Borítékot megcímezni küldföldre hasonlóan kell, épp csak a címzéssorokat ki kell egészíteni az országnév és országkód megadásával - ez voltaképp a postai irányítószám. A fenti címzésminta ezt jól példázza.

Kulcsszavak: postai boríték címzés, levél helyes címzése, spontán seo, google kulcsszavak, honlap optimalizálás, első találati helyezés, level cimzes, boritek cimzese, levélcímzés külföldre, keresőmarketing, top10, első hely, télikert építés, tablet kijelző szerviz Budapest

Aktuális SEM-projektek

A Search Engine Marketing (SEM), azaz keresőmarketing fogalma szélesebb a SEO-nál, de ezt nem részletezem. A lényeg: borítékolható, hogy ha egy magas nézettségű honlapon teszek közzé linket, az effektívebb, semmint ha egy sosem nézetten. Ezért itt most a helyesen címzett levelek és borítékok keltette felhajtó erőt kihasználva aktuális munkámban is lökést adok egy optimalizált #laptop-kijelzo (linkcsere márciusban) témájú oldalnak, a laptop szerviz Budapest marketing-projektum keretében:

SMS-küldás tömeges címzettnek

  • szolgáltatás: tömeges sms kampány
Szólj hozzá

google keresőmarketing honlap optimalizálás kulcsszavak spontán seo boríték címzés

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr574295584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bebike41 2013.01.16. 13:38:20

a boríték címzésről a posta is adott ki hivatalos címzési útmutatót, le is lehet tölteni: www.axel-nyomtatvanykitolto.hu/letoltes