2012. sze 17.

Local colour + honlapoptimalizálás = Csupakabra Kárpátalján

publikálta: honlap-seo
Local colour + honlapoptimalizálás = Csupakabra Kárpátalján

Az ugye elvárható egy honlapokat kreatív módszerekkel optimalizáló irodalmártól, hogy olykor rácsapjon valamilyen aktuális szenzációra. Nem teheti meg, hogy mindig csupán várakozik, hosszú évekig csak lesi, mikor is száll le az ember a Marsra, mert akkor majd végre rongyosra látogatják a honlapját. Néha kicsit rá is feküdhet a trendre és megseovagolhat éppen aktuális, divatba jött neveket, kifejezéseket.Ha pedig ez a hobbi-optimalizátor ráadásul még valamilyen vidékhez is szorosabban kötődik, akkor a local colour lehetőségeit is bátran felhasználhatja a honlapoptimalizáláshoz.

Végül is valami hasonlót tettem akkor, amikor a sorozatos, nacionalista indulatból elkövetett rongálások körüli szenzáció-híradásokat olvasva több heti munkával (!) összegyűjtöttem a Vereckei-hágón emelt  honfoglalási emlékmű történetének a kronológiáját és hosszú bevezető szöveget is írtam hozzá. Jó kis weboldalt kerekítettem az anyagból és a honlapot optimalizálás alá vettem. Mára "természetesen" a Google-lista élén áll a vereckei honfoglalási emlékmű kifejezéssel, de jól szerepel arra is, hogy Vereckei-hágó. Látogatják is tisztességesen.

Ha nem is ennyire magasztos, de sokkal szórakoztatóbb a tárgya-témája legújabb honlapomnak.

csupakabra-pirez.jpg

Hónapok óta riogatják a kárpátaljai olvasókat lapjaink a csupakabra újabb pusztításaival. Ez a titokzatos lény háziállatokra támad éjszakánként, kiszívja a vérüket, de fel tudja az ólak rácsát is tépni, meg a reteszeket is kinyitja. Itt is lecsapott, meg ott is - a beszámolók már csak a döglött nyulakat, tyúkokat meg a sápítozó gazdákat tudják bemutatni. Bár olykor találnak leginkább satnya és torz kutyára vagy girhes rókára emlékeztető tetemeket, de istenigazából még senki sem vizsgálta meg ezeket tudományos módszerekkel.

Ha csupakabra, hát legyen csupakabra. Nesze nektek:

Elkészült az oldal, elkezdtem optimalizálni. Közben megírtam a Mozgó Világba havi naplójegyzetemet, ez októberben jelenik meg. A cikket a csupakabra témájára fűztem fel, bemutatva, milyen politikai ármánykodásokra képes minálunk ez a titokzatos lény, főleg így, választások előtt. Úgy tervezem, addigra új oldalam a csupakabra + kárpátalja keresésekre a találati listák élére kerül.

És mindebből mi a SEO-hasznom? Miért fontos nekem, hogy pozíciót szerezzenek oldalaim? Természetesen nem csupán azért, mert imádom, ha rám kattintanak és olvasnak, esetleg továbblépnek blogomra, verseimre. Hanem mert ezzel webrendszerem egy értékes elemmel gazdagodhat. Tudjuk, minden keres+talál+kattint akció egy picikével növeli a megnyitott honlap internetes értékét, ha pedig nő az értéke, akkor nő a róla küldött linkeké is. Értékes, erős linkeket küldeni - hát hiszen mi más ez, ha nem a SEO sine qua nonja.

De nem vagyok eléggé szemfüles. Ha az lennék, akkor lenne oldalam a local colour és a sine qua non kifejezésekre is, és a kedves olvasó, ha cikkemben ezeket olvasva nem tudná, mit jelentenek, most rákeresne - és újra csak engem találna.

Mi kár, hogy hogy nem én vagyok a Wikipédia.

Szólj hozzá

kreativitás honlap optimalizálás csupakabra

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr654783896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.