2012. dec 15.

A Turizmus Kárpátalján honlap optimalizálása

publikálta: honlap-seo
A Turizmus Kárpátalján honlap optimalizálása

Blogomban már beszámoltam a spontán SEO néhány esetéről. Spontán honlap optimalizálásról akkor beszélhetünk, ha különösebb szándék és erőfeszítés nélkül érünk el nem vártan jó eredményt. A Kárpátalja Blogban például még tavaly ősszel mutattam be egy turisztikai honlapot, minden különösebb seo-szándék nélkül. A turizmussal kapcsolatos témákra, pláne Kárpátaljával összefüggésben, soha nem is kerestem rá, így arról sem volt tudomásom, hogy a poszt értékelhető pozíciót ért el a kárpátaljai turisztika, turizmus Kárpátalján és néhány más kombinációban megadott Google-keresés találati listáin. Magam is meglepődtem, amikor egy magyarországi érdeklődő kedvéért keresgélni kezdtem (szokásos eset: azt hiszik, mert itt élek, én jobban megtalálom a neten ugyanazt, amit ők is kikereshetnének) és meglepően jó helyen találtam a saját blogbejegyzéseimet. Kicsit át is alakítottam azonnal az oldalt, és a sikeren felbuzdulva létrehoztam egy külön weblapot is az ungparty.net/karpatalja/  webhely alatt. Gondoltam, ha egy év alatt spontán módon így feljöhet egy semmikülönös-posztocska, akkor egy speciálisan erre a célra tervezett oldalnak némi laza honlapoptimalizással is szárnyalnia kell - pár hónapon belül. És lőn... Hogy milyen kulcsszavakkal és azok milyen kombinációival szerepel az oldal az első 10-ben, azt felsorolni is hosszadalmas lenne.

turizmus-karpataljan.jpg

Utazás, szállás Kárpátalján - falusi turizmus - Kárpátalja-túra

Szólj hozzá

turizmus kárpátalja honlap optimalizálás

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr684967064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.