2014. okt 26.

Meztelen nők optimalizálása, PR

publikálta: honlap-seo
Meztelen nők optimalizálása, PR

pontosabban: pucér nők szerepe a kreatív honlapoptimalizálásban: PR-cikk :)

meztelen-nok.jpgNem, egyáltalán nem viccelek :). Illetve csak egy kicsit és főleg a címadásban. A honlapok kreatív optimalizálásában a fedetlen keblű hölgyeknek csupán közvetve jut szerep, amiről szó van, az a magas látogatottságú webhelyek létrehozása, és ebben a vonatkozásban a pucér nők vagy Orbán Viktor azonos szerepet játszhatnak. Magyarázom.

Tudható, hogy egy honlap magas látogatottsága azon a réven érhető el, ha jó helyezést kap a Google-találatok között valamely keresőkifejezéssel. Ha pedig már elég jó ez a helyezés, a kulcsszó pedig valóban keresett, akkor öngerjesztő folyamat indul: minél többen kattintanak a keresőben az adott szájt linkjére, annál inkább kerül az oldal még jobb pozícióba. A Google regisztrál minden egyes keres-talál-kattint interakciót, és ha nagyon sokan nyitják meg a keresőből a webhelyet, a keresőalgoritmus egyre értékesebbnek, az adott témában egyre relevánsabbnak ítéli - és előbbre sorolja. Mígnem megszerzi az 1. helyezést. Akkor aztán végképp megnő a forgalom, további elősorolás már nem lehetséges, de a weboldal keresőmarketing értéke tovább nő. (Sőt: meztelen nő...) Erősödik a weboldal és a domain internetes reputációja, autoritása, rangja (page & domain authority),

Mivel ezzel a jelenséggel én régóta tisztában vagyok, mindig törekedtem arra, hogy rendszeremben legyenek kiugróan magas látogatottságú honlapok. Ezek egy részét eleve így terveztem, tudatosan húzóerejű lapnak szántam őket - és tettem is azért, hogy azzá váljanak; másik részük viszont a spontán keresőoptimalizálás révén lett érdemes a böngészők figyelmére - aztán persze erre alaposan rájátszottam. 

Mutatok példát mindkettőre.

Készítettem egy olyan weboldalt, amelyen feltüntettem Budapest és egyes nagyvárosok távolságát kilométerben és optimalizáltam olyan keresőkérdésekre, mint pl. Hány kilométerre van London Budapesttől?  Erre és sok hasonló keresésre az én szájtom az első organikus találat, ennek köszönhetően napi több száz kattintás éri, miáltal a rajta elhelyezett linkek értéke is megnövekedett - plusz húzza magával az egész rendszert. (No és természetesen az olvasók is jól járnak, hiszen az oldalon megtalálják a keresett infót.)

Példa a spontán SEO-ra. Az ukrán válságra eleinte szándékosan azzal igyekeztem reagálni, hogy az ukrán kultúra értékeivel foglalkoztam. Közöltem egy Mikola Bazsan-fordításomat, bemutattam egy modern képzőművészeti vernisszázs anyagát - és bemutattam egy kijevi fotográfus aktfotóit. Történetesen a posztnak a Pucér nők minden mennyiségben címet adtam. Első napokban sokan megnézték, aztán napról napra kevesebben. Mígnem vagy 2 hét múlva látogatottsága növekedni kezdett. Utánanéztem, miért. Azért, mert a pucér nők kifejezéssel az első 10 Google-találat közé került. Ezen felbuzdulva kicsit javítottam a poszt SEO-kondícióin és küldtem rá néhány külső linket. Ez + a fent vázolt öngerjesztő folyamat azt eredményezte, hogy a poszt az adott kifejezéssel 1. helyezett lett. De ez semmi, mert első lett azzal is, hogy meztelen nők. A sok kattintástól erősődik az oldal, erősödik a blog, erősödnek a linkjei, amelyek egyre hatásosabban vethetők be más keresőmarketing-projektekben, például a pánikbetegek kezelésének témájára szakosodott blog optimalizálásában.

Végül, ha már említettem a jelenlegi magyar miniszterelnök nevét, egy vegyes példa. A honlapoptimalizálás politikai célzatú alkalmazására lehet példa, hogy olyan weblapot is készítettem 2011-ben, amely alkalmas lehet Google-helyezés elérésére azzal a kifejezéssel, hogy Lemondott Orbán Viktor. Fel is került idővel a top10-be, majd első lett! - Ez eddig a tudatos rész. Ám a kormányfő lemondása iránti igény spontán módon tovább keresőoptimalizálta weboldalamat, amely jól kezdett szerepelni az Orbán Viktor megbukott kulcsszóval is. Nosza, rájátszottam erre is, mi több, megkettőztem honlapomat, egyiket a lemondott, másikat a megbukott kifejezésre specifikálva. Ma már látszik, hogy a bukása iránt a lemondásánál is nagyobb igény: erre a lapomra is napi százas nagyságrendben esik kattintás - az amerikai kitiltási botrány óta meredeken emelkedő grafikonok mutatják ezt: sok különböző kombinációval találják meg oldalamat: az Orbán-kormány vége, lemondott a miniszterelnök, vesztett Orbán Viktor stb. Hinni is alig merem: ha csupán a kormányfő nevére keresünk, akkor is ott van a honlapom az első 10 között.

Jó és szép ez az Orbán-buktató websiker - de a meztelen nők mégis szebbek nálánál.

Az említett szájt, illetve blogposzt, továbbá az aktuális SEO-projektben támogatott szakmai honlap - illetve sztorno, mert már a PRcikk-írással és elhelyezéssel kapcsolatos új projektet, illetve mit is?, linkelem:

Szólj hozzá

google keresőoptimalizálás pánikbetegség honlap optimalizálás kulcsszavak első hely spontán seo első 10 pr-cikk

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr976833777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rumci74 2014.10.26. 16:18:50

Te most komolyan arra vagy büszke, hogy hogy tudsz csalni? Hihetetlen! :((((

BDK · http://ungparty.net/ 2014.10.26. 16:51:41

@rumci74: Hol itt a csalás? Ismered a SEO fogalmát? Ez egy szakma. Hallottál az online marketing, keresőmarketing, gerillamarketing stb. fogalmáról? Mindegyiknek elég nagy szakirodalma van, talán nézz utána pár alapfogalomnak és tájékozódj, miről is van szó, mielőtt szamárságokat írsz - amelyek természetesen téged minősítenek, nem engem.

rumci74 2014.10.26. 16:53:00

A kreatív könyvelés meg a bankrablás is egy szakma. Meg persze a vásárlók megtévesztése is.

ungparty · http://honlapoptimalizalas.blog.hu/ 2014.10.26. 17:05:22

@rumci74: És kik is az én megtévesztett VÁSÁRLÓIM?