2012. már 30.

Transzferár nyilvántartás - offenzíva

publikálta: honlap-seo
Transzferár nyilvántartás - offenzíva

Egy hete hirdettem meg a linképítési PR-cikk-akciót: Transzferár nyilvántartás - offenzíva. A keresőmarketing SEO-támadás lényege: 12 blogom és 10 statikus oldalam bevonásával kísérletet tenni arra, hogy az általam támogatott megbízói oldal előbbre mozduljon a Google-listán.

December óta ott van az első 4-ben, egy rövid ideig második is volt, de aztán a 3. helyen látszott kikötni - úgy, hogy a 2. egy saját blogom lett. nehéz helyzetben voltam, saját blogom gyengítése nem szolgálhatta sem az én érdekeimet, sem a megbízómét: fizetett linket helyeztetett el rajta, s ennek értéke nyilván eset volna, ha az oldal is esik. Igyekeztem hát megtartani a pozíciót.

Linképítés PR-cikkek megjelentetésével

Hogy mégis változás történjen, egy új stratégiát eszeltem ki, ezt itt most nem részletezem, másutt megírtam: Transzferár infrasugárzó offenzíva.

Úgy tűnik, az új stratégia bevált: előbb google.hu keresésre lett második a céloldal (azaz anélkül előzte meg blogomat, hogy utóbbit gyengítenem kellett volna), majd az ezúttal gyorsabban reagáló google.com listán ma reggelre ez a kép fogadott:

Az első helyen látni a támogatott oldalt: igencsak jó érzés. Láthatóan bevált a blog-posztok és PR-cikkek megjelentetésével való linképítés mint tartalommarketing stratégia.

A további siker reményében (hasonló kép a google.hu-kereséssel) felsorolom az akcióban részt vevő oldalaimat (a jelen blog egyelőre nem részvevő: feltételül szabtam, hogy a bevont szájtok PR-je nem lehet 3-nál kisebb). Az adott értékeket a címek után itt fel is tüntettem:

A 12 blog:

A statikus oldalakból néhány:

Szólj hozzá

google honlap optimalizálás transzferár nyilvántartás

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr314350521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.