2012. ápr 05.

Egy rég használt honlap optimalizálása

publikálta: honlap-seo
Egy rég használt honlap optimalizálása

Hosszabb ideje ezen a címen nem is volt elérhető semmilyen tartalom. Azt hittem, a Google rég elfelejtette. De aztán feltettem egy ideiglenes oldalt és meglepődve tapasztaltam, hogy 3-as a PR-értéke. Nem volt kétséges, hogy használni fogom.

Az most felújított oldal régi honlaprendszeremben eredetileg a Pánsíp c. digitális folyóirat nyitólapja volt, ám az iratfolyamot később más helyre költöztettem. Az oldal több évig használaton kívül állt, sőt, mint fentebb jeleztem, az utóbbi időben nem is volt elérhető (lévén ezt az alkönyvtáramat vagy két éve kiürítettem abból a célból, hogy másfajta struktúrát építsek alá. Ennek ellenére - bizonyára régebbi linkeknek köszönhetően - az oldal megőrizte Google-értékét, így indokolttá vált innovációja.

Most a hhrf/ungparty alatt építgetett új webrendszerbe kapcsoltam be egyfelől azzal a céllal, hogy információkkal szolgáljon és honlapjaim rendszerében eligazítsa az ide tévedőket, másfelől azért, hogy linkjeivel más oldalaimat segítse, azaz keresőmarketing célokat szolgáljon. Itt látható: Pánsíp - keresőoptimalizálás - SEO

Szólj hozzá

google keresőmarketing honlap optimalizálás

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr204361501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.