2012. ápr 01.

A Kárpátalja honlap optimlizálása

publikálta: honlap-seo
A Kárpátalja honlap optimlizálása

Weboldal: Kárpátalja. Régi-régi honlap. Sokáig egyáltalán nem foglalkoztam vele - elkészítettem, feltettem rá pár mondatot - aztán magára hagytam. Sőt, egy időben elérhetetlen lett, akkor, amikor az ungparty.net domain előfizetését nem újítottuk meg. Aztán úgy döntöttem, mégis kell nekem ez a név. Azóta igen sok minden került alá, két blog és keresőmarketing tekintetében több igen értékes oldal.

Az ungparty.net/karpatalja persze a Google-listán való jó szereplése és 4-es PageRank-száma ellenére nem tartozik a legértékesebbek közé - mert ugyan ki akarna például hirdetni rajta. Vagy mégis? Én mindenesetre megnyitottam a lehetőségét ennek, s tettem alá néhány további fontosnak gondolt weblapot:

Kárpátalja honlap, magyarok

Kárpátalja - Zakarpattya

Frissítés: Kárpátalja portál optimalizálása

Évekkel később Kárpátalja ma Ukrajna. Ungvár, kárpátaljai magyarok cím alatt ékezetes domain alá építettem tematikus portált: http://kárpátalja.net jó pár aloldallal. Aztán Wordpress blog lett belőle.
Kárpátalja ma Ukrajna nyugati megyéje. Területe 12 777 km2. Székhely: Ungvár. Kárpátaljai magyarok száma 2021-es becslés szerint 80-100 ezer fő. A megye nevére keresve: Google top 10.

 

Szólj hozzá

keresőmarketing kárpátalja honlap optimalizálás

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr124354213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.