2012. már 06.

A Netpánsíp és Ungbereg honlapjai

publikálta: honlap-seo
A Netpánsíp és Ungbereg honlapjai

A HHRF szerverén négy régi alkönyvtáram van, ezek főoldalai közül 3 szépen elrendezett és más-más funkciójú favorizált főkapu, belépőhely rendszerembe. A legkevésbé használt és a többivel ellentétben nem 4-es, hanem csak 3-as PageRang értékű a hhrf/netpansip alrendszer főoldala ez: Balla D. Károly oldalai. Egy évekkel ezelőtti nagy rendezkedés során ebbe a főkönyvtárba tettem bele a régi UngParty-rendszer teljes archívumát. Ez akkor volt, amikor még SEO-szempontokat egyáltalán nem vettem figyelembe, sőt, az sem érdekelt, a Google látja-e egyáltalán az oldalaimat.

Nem látta: hosszú éveken át frame-struktúrájú oldalakra helyeztem minden tartalmat, a szövegek nagyrészt rejtve maradtak a keresők előtt.

Viszont azok közül legrégibb oldalaim közül, amelyeket még keretes szerkezet nélkül készítettem és helyeztem hálóra, néhány az évek során szert tett alacsonyabb PR-számra. A 3-as és 2-es értékűek többségét most kicsit kicsinosítottam és elhelyeztem rajtuk új oldalaim, illetve aktuális SEO-munkám linkjeit, így vonva be őket abba az átfogónak szánt rendszerbe, amelyek a sűrű keresztlinkelések révén, úgy tűnik, hatékony honlap-optimalizáló bázisul szolgálhatnak. (A munkát az 1-es PR-értékű oldalakra nem terjesztettem ki, a várható "hozam" nem lett volna arányban a nagy munkával).

Hogy az innováció sikeresebb legyen és a Google ne csak hónapok múlva regisztrálja a változást (kis forgalmú, statikus és marginális oldalak ezek, akár 3 hónap is eltelik két újraindexelés között), most innen is "megküldöm" a az UngBereg Alapítvány és a (net)Pánsíp tíz évnél idősebb néhány oldalát:

jelenleg 2-as PageRank értékűek:

Kevésbé szorulnak támogatásra, de azért felsorolom a rendszer 3-as PageRank értékű oldalait is.

A weblapok felújítása során persze bele is olvastam magam a régi szövegek egyikébe-másikába. Megállapíthattam, bizony, az UngBereg és a Pánsíp nagyon fontos része volt az életünknek. A szerkesztőség működésének évszámai közé esett életemnek talán legaktívabb, legtevékenyebb évtizede.

S ha már ott jártam, a rossz helyre mutató hivatkozások néhányát is felújítottam. 

Persze a munka során minden egyes weblapot külön kellett újraszerkesztenem (itt még semmi sem volt automatizálva) és feltöltenem a szerverre - el is szöszmötöltem vele két napot. Kellemes piszmogás volt.

Szólj hozzá

pagerank archívum honlap optimalizálás

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapoptimalizalas.blog.hu/api/trackback/id/tr294316246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.